رد پای دوست

آلبوم خاطرات من

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

0.یه پیشنهاد دارم! کی موافقه اجرایی بشه ؟

+ بچه ها ، اینجا کسی هست که زبان انگلیسیش خوب باشه ؟ یعنی در سطحی که بشه مکاتبات و ارسال کامنت بصورت انگلیسی باشه ؟؟؟

 

تو پست های مربوط به زبان انگلیسی ، خب من راه های زیادی گذاشتم ، اما واقعیت اینه که ما پارتنر نداریم ، تلگرام و اینا هم که قطعه ، خیلی خوبه که مثلا یه برنامه میان مدت بزاریم و براساس درس های مکالمه نصرت ، مثلا 15 تا درس بریم جلو و هر چی یاد گرفتیم بیایم و شروع به مکاتبه و چت کنیم .

 

 

یعنی میخوام بگم سطح پایه باشه 15 درس نصرت که منابعش رو گذاشتم یا میذارم و اگه نیاز به برخی منابع تکمیلی داشته باشه با توجه به سطح پایه ، در اینجا یا یک کانال یه سرویس ویدیو ای در دسترس قرار بگیره  ویدیوهاش رو میذارم . تا نظر شما چی باشه ؟ بعدش که مثلا 15 تا درس رو خوب یادگرفتیم ، یه پست انگلیسی میذارم و توش کامنت ها در خصوص اون موضوع به زبان انگلیسی ارسال بشه . بلکه اینطور مشکل پارتنر حل بشه .البته نظر من خامه و دوست دارم با نظرات شما پخته بشه.

 

نظر شما چیه ؟

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Amir

چطور انگلیسی یاد بگیریم؟ ( پارت 3 )

سلام

قبلا" ، 2 تا پست درباره بحث زبان انگلیسی نوشتم و چیزهایی که می دونستم رو گفتم اما مهمترین چیز در یادگیری زبان انگلیسی تمرین و تلاش و انگیزه و صد البته یک پارتنر خوب برای زبان هست و تو خونه چون کسی رو نداریم باید با در و دیوار حرف بزنیم که البته اگه به یک سطح مشخص برسیم میتونیم از طریق اسکایپ با بقیه صحبت کنیم.

 

چطور انگلیسی یاد بگیریم ؟ ( پارت 1 )

چطور انگلیسی یاد بگیریم؟ ( پارت 2 )

 

در 2 پست قبلی ، گفتنی ها رو گفتم و بحث پارتنر رو بعدا تو یک پست دیگه کامل خواهم نوشت اما تو همین هیری ویری یادگیری زبان انگلیسی متوجه 2 تا اپلیکیشن جالب شدم که فوق العاده عمل میکنه و کاملا به ساز شما میرقصه! خب بریم ادامه مطلب که این پست طولانیه

 


پیشنهاد میکنم اگه از دوستان کامشین هستید این پست رو هم بخونید.( اینجا)

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Amir