از این به بعد میخوام تو بیان مطلب بنویسم . یادداشت های شخصیم رو . یادداشت مهاجرت به بیان رو تو پست اخرم وبلاگم تو بلاگ اسکای ( اینجا )  نوشتم اما خب میدونید مهاجرت سخته اما خب ، چاره ای نبود. باید به بیان هم یک فرصت برای عرض اندام داد دیگه ...



گمونم اینجا نشه به یادداشت هامون برچسب زد ، حیف بلاگ اسکای این قابلیت رو در پایین کادر یادداشتش داشت ، نه گمونم داره ، بالا سمت چپ یه کلمات کلیدی داره . شاید همون باشه . شاید کمی طول میکشه بهش عادت کنم و چم و خم کار دستم بیاد. خب ... برو که رفتیم ": )


بعدا" نوشت : 

بیان به نظر محیط جالبی داره ، اولش که قالب عوض کردم ، بعدم تو قسمت تنظیمات نظرات ، گفتم که نظرات باید به تایید من برسن و دست آخر وبلاگ هایی که تو بیان هستم رو میتونم از بخش مربوطه تو لیست به راحتی دنبال کنم.  تغییرات بلاگ اسکای فقط باعث شد که آدم به اصل سرویس وبلاگ نویسی که بیان باشه پی ببره. بخش آمارش که عالیه . تا الان چه نعمتهای بهشتی وجود داشت و ازش بی خبر بودیم .... خخخخ