دیروز اخرین یادداشتم رو توی اون سایت نی نی سایت گذاشتم که درباره هویت گم شده ام صحبت کردم ، اما اینجا دوست دارم از چیزای جالبتر بگم . اما قبلش بگم از 2 تا از دوستام در یه موردی ، راهنمایی گرفتم که کمک کننده بودن ، ما روز چهارشنبه رفتیم شمال ملاقات پدربزرگم ، دیروز برگشتیم . پل زنگوله که رسیدیم ، اونجا یه کتابفروشی بود که تا رفتم و نگاهم به کتابا افتاد ، نگاهم ناخوداگاه روی یه کتابم قفل شد که البته من 3 تا کتاب گرفتم

 

1.کتاب شهامت ( غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس ) دبی فورد **این کتاب**

2.شروع دوباره جول استین

3.از سر راه خودت کنار برو دیوهالیس

 

توی اخرین جلسه راجع به بلوغ فکری و اینکه ادم با بالغ خودش تصمیم بگیره صحبت کردم و دیدم قبلا چطور با ترس هام روبرو شدم یا ترس هام رو چطوری پله کردم و ازش رد شدم ، بخاطر همین یه دفتر گرفتم تا اونا رو بنویسم که حالا یا راه حل پیدا کنم براش یا بسوزونمش ( راهنمایی یکی از دوستان بود )

 

دیشب وقتی چند تا استوری توی اینستاگرام گذاشتم اتفاقی با پیج nasim.norouzii  ( اینجا ) آشنا شدم و امروز یادم افتاد که عه ، خانم مونیبا مزاری هم که عین همین بود و اونم با انگیزه و قدرت جلو میرفت

 

این پست خانم نورورزی رو دوست داشتم بذارم

 

 

 

 

 

 

 

در مورد خانم مونیبا مزاری


قبلا این یادداشت رو تو بلاگ اسکای گذاشته بودم ( اینجا کلیک کنید )

 

خودتو بغل کن


تو صحبتی که با یکی از دوستان تو سایت داشتم ، اخرش بهم گفت خودتو بغل کن ، جمله ی جالبی گفت و دنبال تصویر یا ویدیوای از این کار بودم که اتفاقا گویا این جمله خیلی معروف هست و براش ویدیوهای مختلفی ساختن ، من این رو دوست داشتم و تو نماشا گذاشتمش ( اینجا کلیک کن )

 

 

 

 

 

 

 

استوری و استاتوس ها


برام جالبه وقتی داشتم در مورد بغل کردن خودم سرچ میکردم ، یه عکس و 2 تا استوری دیدم که متاسفانه یه استوری خیلی قشنگ رو از دست دادم ولی دومی رو از روی فیلم ، با گوشی فیلم گرفتم شاید اون کیفیت اصلی رو نداشت ، اینم دوست دارم اینجا به اشتراک بذارم

 

 

2.این ویدیو کلیپ در نماشا ( کلیک کنید )

 

3.اون استوری ای که اتفاقی جایی دیدم و از دستم پرید این بود که یه دختر بچه بود که توی سرسره ای ، اولش باباشو هل میده تا سر بخوره بره و بعد خودش که تنها می مونه ، دستاشو میذاره پشت خودش و خودشو هل میده  ، جالب بود برام ، اگه این استوری یا کلیپشو دارین برام بفرستین ، ممنون میشم بهر حال

 

با تشکر از دوست خوبم( سرکار خانم   یه پری ) که برام اون کلیپو فرستادن، اون کلیپ این هست ( اینجا کلیک کن )

خیلی خیلی تشکر 🌹🌹🌹🌹

 

این جمله رو دوست داشتم که


 

 

ذهن آگاه و انسان بالغ


به قول دوستم ، خوبه که ادم ذهن اگاهی داشته باشه ، گمونم شاید مسیر طولانی ای پیش رو باشه اما سرمایه گذاری رو خود همیشه جواب میده