++ راستش نمی دونم اینبار چه قصه ای میخوان سرهم کنن واسه تعلیق کاربر ، اما جایی که به ادم احترام نمیذاره ارزش موندن نداره و وقتی سوئ برداشت پیش میاد که باعث سوئتفاهم میشه باید سوال پرسیده بشه که منظورت دقیقا چیه ؟ بهرحال ، تنها خوبی اونجا این بود که یه جورایی مثل بلاگ اسکای بود که میشد راحت پست گذاشت و منم اواخر که  ( بلاگ اسکای ) کار تبلیغات رو پیش گرفتن بهشون چند باری ایمیل زدن و اونام گفتن همینه که هست ، منم اومدم بیرون گفتم مال خودتون.

 

اینجا واقعا نمی فهمم ، هر بار یه قصه درست میکنن که توی قوانین ابدا نیست و به راحتی هر کار دوست دارن میکنن و براشون مهم هم نیست که کیه یا چیه یا چی میگه. بهرحال تاپیک های اخرم خیلی مهم بود من لینک هاشو اینجا میذارم . 2 تاش که زیاد مهم بود یکی افکار و اون یکی کمال گرایی. توی این تاپیک ها هم چندین کتاب معرفی شد و هم با چند تا کتاب جدید آشنا شدم ، تصمیم داشتم اون کتابها رو دانلود کنم و بذارم تو نماشا ، هنوزم همین کار رو میکنم مثل قبل. ولی خب اونا نخواستن دیگه و منو پس زدن. بی خیال مهم نیست. لااقل حسرت این رو ندارم که کاربری برام کامنت گذاشته باشه و من ازش درست و حسابی تشکر نکرده باشم. ( بماند که یکی از کاربرها با اینکه بیمار بود بازم وقت گذاشت و کامنت گذاشت ، این برام خیلی اهمیت داره )

 

تاپیک اخرم یه کلیپ هم داشت که باید پیداش کنم بذارم ، یه چیزی ته ذهنم میگه یه شات هم یه جایی داشتی اونو هم ضمیمه کن ولی نمی دونم کجاست باید ببینم اصلا سیوش کردم یا نه.

 

+به نی نی یار 5 قول داده بودم بعضی روش ها رو که در خصوص دسترسی به یه سری مطالب هست رو عنوان نکنم و هیچوقت هم تو عمومی اینکار رو نکردم به جز چند تا دوست خاص ولی دیگه لزومی نمی بینم سرقولم باشم پس میتونم ریز به ریز و حتی بیشتر و کاملتر اونها رو بنویسم. نی نی یار 5 گفته بود این روش ها ممکنه باعث سواستفاده بشه . دیگه به من ربطی نداره ، هر کسی مسیول کار خودشه. شما به کاربرت احترام بذار ، کاربرت هم به شما احترام میذاره.

 

++ جواب اینا رو که چرا تعلیق شدم رو اینجا میذارم مثل همون ایمیل هایی که به بلاگ اسکای زدم و گذاشتمشون . 


این تاپیک بزودی کامل میشه 

 

تاپیک های 3 گانه : life is beautiful


1.پارت اول

2.پارت دوم

3.پارت سوم

 

 

تاپیک های اخر و برتر 


1.سکانس آخر ( پایان هویت مجازی )

2.هدیه صلوات

3.مهارت های زندگی و ارتباطات اجتماعی چیاست؟؟؟

4.اون صدا

5.هشتگ معرفی کتاب 

6.افکار ( *** تاپیک مهم *** )

7.کمال گرایی ( *** تاپیک مهم *** )

8.📍نظرسنجی : میخوام بگم به من چه 😶🤷‍♂️

 

3 گانه های my note


پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

 

**شاید سرپارت سوم همین منو تعلیق کردن ، نمی دونم


 

+این رشته های محکم احساسات