رد پای دوست

آلبوم خاطرات من

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

دستی که نوشت ...

همیشه نباید که خداحافظی کرد ، گاهی باید سکوت کرد تا برای گفتن دوباره حرف داشت.

من 2 دنیا پیش روم دارم ، دنیای دیجیتال و دنیایی از جنس زندگی ، تو هر 2 تاش مطلب می نویسم اما فکر میکنم باید داخل دفترم یادداشت های بیشتری از این روزهام بنویسم و هر زمان که حرفی برای گفتن داشتم ، بیام و بازم بنویسم ، البته بین خودمون بمونه که فکر میکنم اخرین رسالتم این بود که کانال کتاب صوتی رو به دوستانم معرفی کنم تا ازش لذت ببرن مخصوصا از نمایش های صوتیش.

 

+اون عروسی نامبرده بلاک اند ریپورت ( کلیک )  رو هم رفتم ، عجب چیزی بود یعنی اولین باری بود که این مدل عروسی می رفتم ، از اختلاطش که بگذریم ، کلیپ های تبلیغی که شاید زمانی جزئ فیلم های خصوصی جمع خودی بود هم روی تلوزیون بزرگ استیج پخش شد و با اون فرمون میتونست بره جشنواره های جهانی ، فقط ایرادش این بود که دنس های رو استیج رو علی رغم 2 تا دوربین اونجا مستقیم روی تلوزیون بزرگ نشون نمی دادن چرا که تعداد مهمون ها زیاد بود و خلاصه همه که نزدیک استیج نبودن!

 

ایشالله که خوشبخت بشن ، حالا بین خودمون بمونه ها ، ازدواج هم گزینه بدی برای ادامه زندگی نیست بالاخره یه مورد هست که چش ادم رو بگیره دیگه ، نه ؟ ، بهرحال  لباس های جالبی پوشیده بودن . خلاصه اگه بی جنبه بازی در نیارم اکی بود ، اما از عقیده خودم که برنگشتم همون دورادور تبریکات رو روانه کردم و خیلی نزدیک نشدم و از نزدیک تبریک نگفتم. همه چیز عروسی خوب بود ، انشالله که همیشه به جشن و شادی و عروسی 

 

++ دم همه اون دوستان و عزیزانی که مسلط به 4 زبان هستن واقعا گرم ها! دمشون گرم.خیلی خوبه که ادم همه جا یه آشنا داشته باشه که کارش راه بیفته ، اتفاقا گاهی لازمه زبان رو یاد بگیره که زبان دوست کار راه اندازش رو بلد باشه که کارش راه بیفته. خلاصه اینکه دم همه تون گرم و این اعیاد مبارک باشه ": )

 


+++درباره عکس : 

عکس مربوط به جلد رمان کیمیاگر ( توضیحات این رمان در ویکی پدیا )   هست و همونطور که در بخش کتاب صوتی هم گفتم ( اینجا ) این کتاب صوتی ارزش حداقل 4 بار گوش کردن از ابتدا تا انتها رو داره و برای کسی که آرزو و هدفی در سر داره خیلی کمک میکنه ، شخصیت های داره که گاهی در زندگی شخصیت هامون شبیه به اون میشه ، مثل اینکه کسی که فقط آرزو داره و داشتن آرزو مهم تر از رسیدن به خود آرزو هست مثل همون کاراکتری که آرزو داشت حج بره اما نمی خواست و فقط داشتن آرزو براش مهم بود ، یا کاراکتر اصلی که در طول سفر خیلی چیزها بدست آورد و میخواست از اون هدف اصلی دست بکشه اما کیماگر بهش گفت نذار روزی برسه که در حسرت آرزوت بمونی ، هر چی که بدست آوردی اگه به اون هدف اصلیه نرسی ، یه روز از دستت میره .

 

حتما کیماگر رو گوش کنید ، رمان فوق العاده ای هست مخصوصا برای کسایی که هدف و آرزویی در سر دارن .

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Amir

منابع آموزش زبان انگلیسی - پارت 2

در این پست ( کلیک )  ، هر چیزی که برای بحث یادگیری زبان انگلیسی می دونستم رو گفتم که بعدا صبیره بانو ، یه پست در خصوص سایت های آموزش آنلاین انگلیسی گذاشت ( اینجا ) ، در اون پست سایت itaki  ( اینجا ) نظر منو به خودش جلب کرد و متوجه شدم که معلم های فارسی زبان برای آموزش انگلیسی هم داخلش هستن!!!

 

هنوز نظرم اینه که در شروع یادگیری ، آدم خودش رو با منابع مختلف شلوغ نکنه و قدم به قدم جلو بره و گفتم پیشنهادم اینه که مثلا روش نصرت خوبه و در گام های بعدی به بحث کتاب ها رسیدم. در زمینه کتاب احساس کردم که یه چیزهایی رو از قلم انداختم که باید کامل بنویسمش.

 


+ از اونجا که در وبلاگ سابقم مطالب مختلفی درباره ذهن و ضمیر ناخودآگاه نوشتم ، این پست از پرنده گولو برام جالب اومد که چالش یادگیری زبان باعث شده تو خواب هم ذهن درگیرش باشه ( اینجا ) میخواستم در اون پست براش کامنت بذارم اما امکان ثبت نظر جدید برای اون پست بسته شده بود.به نظر من بعضی پست های مهم تاریخ انقضا ندارن و این پویایی ذهن رو نشون میده ، ذهن همه ما این قابلیت رو داره .خودمون رو دست کم نگیریم.

 

 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Amir