شنیدین میگه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف

بعد اگه براساس سریال سلول یومی به اون موجودات درون ( سلولها )، فکر کنیم کلی سلول داخلش هست ، همه مدلش

 

یکی هست ( یه سلول )  که مصداق این ضرب المثله مخصوصا وقتی که زیاد بخواد منطق ( غیر منطق ) رو وارد جریان زندگی کنه ، اصن یه چیزیه برای خودش. یه بخشه ، کلش نیست ، یه بخش ، مثلا اگه فرمون دست ایشون باشه این دیالوگ های پایین نوشته میشه و خب اونم جزوی از بازیه ، صحبت منطقی هم باهاش کارساز نیست.

 

 

-------------

 

من واقعا موندم چرا اینا ازدواج میکنن ، حرامه اصن ، واقعا نمی فهمم فازشون رو ، این کارای زشت چیه اخه! خجالت هم نمی کشن . استغفرالله ، مردم بفهمن چی میگن؟ وای نکنه راجع به این موارد پیش خودشون حرف بزنن ، خدای من ! اههه چندش ها. عمق فاجعه میدونی کجاست ؟ فیلم هاشم پخش میکنن انگار میخوان هم رو بخورن . چیه ؟ میخوای سانسور کنی منو ؟ من که دیدگاهم مشخصه و واقعا زشته این حرف ها و کارها . مخالف قطعی ازدواجم هستم . عه ، فک کن . 

 

الان میخوای بگی خب خودت چحوری بوجود اومدی اصن؟ خب من اگه میدونستم ماجرا اینطوری بوده ، میگم اصن کاش بوجود نمی اومدم. اههه چندش ها . خیلی چیزا ظلم به زنهاست اصن . بچه باید توی ازمایشگاه شبیه سازی بشه و به رشد غایت خودش رسید ، تحویل خانواده اش داد. تا کی این ظلم اخه ؟

 

بدم میاد ....

 

واقعا هم درک نمی کنم چرا زن و مرد شدن مکمل هم؟ چرا باید 2 نفری زندگی کنن ؟ چی ؟ بقای نسل ؟ من با خود نسل مشکل دارم چه برسه به بقای نسل . حرفا میزنی . این پسره بهم میگه حرفات غیر منطقیه ولی من خودم منطقم . بعله ، به دموکراسی هم اعتقاد ندارم . از هر کی هم خوشم نیاد بلاکش میکنم. یا دیگه باهاش ارتباط نمی گیرم. عه ،