با تمام این حرفا ، یه جمله قشنگ که یه جا خوندم همیشه جلوی چشممه ، " بخاطر اینده خوبت ، وضع فعلیت رو که دوستش نداری خراب نکن " یه همچین چیزی ، حالا من کم و زیادش کردم./ تصحیح نوشت : فک کنم درستش این بود که بخاطر وضعیت فعلیت ، آینده ات رو خراب نکن یا خودتو رو همیشه اینطور نبین )

 

اول و اخرش خودمم و خودم ": )

 

حتی اون نی نی سایت هم با اون همه ادعاش که میگه من زیر نظر فتا هستم و ال و بل ، سر تاپیک های خودکشی به جای اینکه استارتش رو به قسمت روانشناس اجتماعی یا اورژانس اجتماعی ارجاع بده ، کل صورت مسئله رو پاک میکنه ، انگار نه انگار که اتفای افتاده. بعد ادعاشون هم میشه. زیر ساخت اماده دارن ولی از این زیرساخت هیچ استفاده ی مثبتی نمی کنن ، حتی اونی که قرص خورده بود و گفته بود من پشیمون شدم از کارم ، حالا ایشالله که دروغ بوده ، ولی جاش بود سر اون مورد بلافاصله فتا و اورژانس اجتماعی رو در جریان قرار میدادن اما ...

 

اره ، کسی که باید حواسش به تو باشه ، خودتی . ناجی خودتی ، همه چیز خودتی.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------