به بهانه گزارش زن هایی که هویتشان در سایت نامشخص است ...

 

+دوست عزیز ، پیغامتون رو دیدم ، از این بابت متاسف شدم ، بیا ادامه مطلب .

(فقط من نفهمیدم کامنتتونو تایید کنم و جواب بدم یا نه )

 

++ایکون ادامه مطلب هم این مربع قرمز رنگ با فلش داخلشه.

 

نی نی سایت ، سایتی که سرش کلی جنگ و دعواست و حاشیه داره و ... ، اما اون سایت جدای از تمام جذابیت هایی که داره که منکرش نمیشم ، یه اشکال اساسی از نظر من ادمین داره. من ادمین هستم دیگه تو وبلاگم ، چک میکنم کی میره ، کی میاد ، کاربر چی گفته ، میشه کامنتش رو منتشر کرد ، یا باید ویرایش بشه یا هر مورد دیگه . وبگذر هم هست. خب من به تمام اینا عادت کردم و البته اینکه بتونم هر زمان که خواستم یادداشتی رو حذف کنم. اکی

 

اما اون سایت ، همونطور که گفتم فارغ از تمام جذابیت هایی که داره ، یه چند تا اشکال اساسی داره . ببینید شاید از نظر مدیر سایت ، این سیاست برای کاربر های معمولی خوب باشه ولی وقتی شما ادمین باشی بعد بیای توی اون فضا ، میبینی از یه جایی به بعد ، این ماجرا خیلی رو مخ هست.

 

اصلی ترین بخشش ، اینه که یه سری هستن که بیخود و بیجهت و از روی خصومت شخصی گزارش میزنن ، به ازای هر 10 گزارش تاپیک یا کاربر میترکه و مسدود میشه . خب کی بررسی میکنه؟ با اون همه کاربر و اون همه تاپیک ، طرف بیاد یکبار دیگه درخواست بده که ادمین بیاد چک کنه و چه چه چه . تیکه هایی که به هم میندازن و این کاربرهایی که اصلا معلوم نیست چرا و به چه علت گزارش میزنن.

 

من فکر میکنم یه سری ( یک موردش رو به عینه دیدم ) ، نه بذارین اینطور بگم ، ضرب المثل کاسه داغتر از آش شنیدین؟ حالا اینطور میگم ، یه سری از کاربرا هستن پشت 2 چیز پنهان میشن و این ها براشون سپر بلا شده ، یکی جنسیت خانم و دومی ، اکانت مذهبی خانم. بالاخره ، اونجا سایتی هست که تو قوانینش گفته شده حضور کاربر اقا تا جایی مجاز هست که مزاحم کاربر خانم نشه. تا اینجا اکی ولی من اکانت دیدم زده کاربر خانم و اون وقت همین کاربر خانم رفته توی خصوصی یکی دیگه گفته من اقام بیا با هم بیشتر آشنا بشیم! حالا از کجا معلوم همین کاربر اقا که جنسیت رو زده خانم ، جند نفرو تعلیق نکرده یا گزارش نزده ؟؟ احراز هویت شده؟ نه.

 

کاش میشد هر کی گزارش میزنه رو به خود طرف بگیم که اینا برات گزارش زدن ، هویتشون برای استارتر تاپیک مشخص بشه که اولن کی هستن و دوما ، به چه دلیل گزارش میزنن ، موارد ممنوعه اکی ولی بعضی موقع باید اینجور باشه هر چند که همین این میتونه یه تشنج جدید تو سایت ایجاد کنه. بذارین اینطوری بگم ، فرض کنید من اصلا با یکی لج افتادم به هر دلیل ، خب میرم 10 تا ادم پیدا میکنم و توی یه گروه اونها رو اضافه میکنم و میگم امروز مثلا بیایم زوم کنیم سر فلان کاربر ، بگردیم ببینیم چی گفته ، گزارش بزنیم ، تاپیک و بعدش اکانت کاربر بترکه ، ما بخندیم.

 

این واقعا مایه تاسفه که همچین اتفاقاتی می افته . همین کار باعث میشه سوئ تفاهم و دلخوری پیش بیاد که چند نفر یا گروه دیگه ، بی دلیل یا با دلیل با هم خصومت پیدا کنن ، سر چی ، سر ادم هایی که اصلا مشخص نیست کی هستن ، کی گزارش ها رو چک میکنه؟ فقط ادمین که اونم نمیگه کیا بودن که گزارش زدن ، فقط میگه گزارش زدن الکی باعث تعلیق کاربر میشه.!!!

 

من از اینستاگرام خوشم نمی یاد ، می دونید چرا؟ چون ادم علمی باشی و بهترین مقالاتم اونجا بذاری ، 4 تا ادم مخالف نظرت گزارش برات بزنن ، اکانتت مسدود میشه و دستت به هیچ جایی بند نیست. حتی بک آپ هم نداری ولی باز توی جایی مثل وبلاگ ، میتونی دوره ای خودت از یادداشت هات ، بک آپ بگیری.

 

بهر حال ، یه سری بیکارن و مریض ( به معنی واقعی کلمه ) پشت اکانت خانم و یا کاربر مذهبی خانم پنهان میشن و شایدم بعضی هاشون اقا باشن چون دیدن که اکانت خانم چع کارت طلایی ای هست ، خلاصه پنهان میشن و هر کاری دلشون خواست میکنن و یع سری چیزا رو هم سپر میکنن که باهاشون کار نداشته باشن. نه احراز هویتی ، نه شناختی ، معلوم نیست کی به کیه ، اصلا هدفشون چیه و ...

 

واقعا یک مکان دارک هست برای خودش که اگه داخلش باشین به خوبی متوجه میشین.

 

++دوست عزیزم ، گفتم ، بابت اتفاقی که افتاد بی نهایت متاسف و ناراحت شدم ، اونجا توی سایت کااری نمیتونم بکنم ولی هر زمان به وبلاگم اومدی ، قدمت رو خوشامد میگم و بی نهایت خوشحال میشم.