به بهانه اخرین تاپیک نی نی یار 5 ( اینجا )

 

 

نمیدونم مرز چت با تبادل نظر کجاست؟ کاهی توی صحبت ها ، مباحث جدیدی مطرح میشه که میشه یه باب جدید ولی میدونید چی تو سایت بده؟ یا بد می دونید؟ شما اکانت ها رو جنسیت میبینید و نه هویت. اصلا من با نی نی یار صحبت میکردم و براشون کامنت میذاشتم ، شما فکر میکردین که الان من دارم یه اپراتور خانم که مثلا فلانقد سابقه فعالیت داره رو دارم تگ میکنم؟ نه ، من یه هویت رو تگ میکردم ولی می دونید چیه؟ روی سایت حساسیت هست قبول ، شما نگاه جنسیتی دارین ، من ابدا نمیگم بده ، اصلا ، خیلی هم خوبه ولی من جنسیت رو بزنم خانم ، شما دیگه نمیگی چت ؟ تبادل نظر حله دیگه؟ دارم میگم تاپیک بوده هزارد صفحه ! نه سیصد صفحه ، نه پنجاه صفحه ، اون چیه نی نی یار 5 ؟ چت روم نیست؟ هزار صفحه چی گفتن به هم؟ لینک بذارم براتون؟

 

بریم تو چت روم بگم چی؟ بارها شده از تو دل صحبت یه موضوعی با یه کاربر ، یه باب جدید باز شده و اصلا یه موضوع جدید پیش اومده و صحبت هامون هم خوب بود. شما نگران چت هستین؟ الان من برم تو چت بگم ، خب من پسرم ، کی دختره؟ اهان من سنم فلانه ، شما چی؟ اکی شمارتو بذار ، اهان نهار چی دارین؟ عه ماهم فلان داشتیم

 

تو فیس بوک نشستم با طرف صحبت کردم ، منبع دادم منبع گرفتم ، توی تاپیک من میدونم جاش نیست چون بعضی کاربرها فوق العاده بی جنبه هستن ، جواب ندارن ، گزارش میزنن تاپیک بترکه ، خب این شد جواب؟ این شد تبادل نظر؟ تو چت روم جای بحث علمیه؟ کاربرا به تاپیک های معمولی خواب و رویا رحم نکردن ، بیان سر یه موضوع علمی یا فنی بیان صحبت کنن؟

 

.... مرز بین چت و تبادل نظر کجاست؟ ، اهان کامنت زیاد و صحبت راجع به یه چیز دیگه غیر موضوع تاپیک میشه چت ، خب این حداقل نشونه اینه که اونا تو خصوصی هم نرفتن که الان شما داری چتشون رو می بینی ، می دونید راه حلش چیه ؟ فوق ترکیده اکانته دیگه ، اکی ، طرف ایدی میده تو تلگرام یا هر جای دیگه صحبت کنن که بازم اکانت طرفو می ترکونید. از به طرف تالار مذاهب دارین ، از یه طرف تایپک های این مدلی تعطیل میشه.واقعا نمی دونم.

 

 


نظر شما در این باره چیه؟