سلام. بعد از یادداشت اخرم که گفتم از فضای مجازی و اینا دور میشم ، اتفاقاتی افتاد که من منتظر شده بودم کامل بشه بیام بگم ، نصفه نیمه بود ، بهر حال خدارو شکر بابتشون ولی در نهایت سلسله تاپیک هایی که تو اون سایت زدم باعث تعلیق من شد که میگم.ولی قبلش من زیر ساخت های لازم برای همچین روزی رو اماده کرده بودم.اما بریم سراغ ماجرا

 

 

1.اول از همه من تاپیک زدم که ساعت 8 به وقت اتفاقات خوب ( اینجا )

2.بعدش تاپیک ساعت 12 رو زدم چون منتظر بودم ساعت 1 بشه چند تا چیزو دانلود کنم ( اینجا)

 

3.ماجرا از اینجا شروع میشه که یکی از دوستان یه بازی معرفی میکنه و منم نصبش میکنم ، اون بازیش حالت چت بوده و ازم میپرسه اسمت چیه؟ منم همون آیدی که باهاش تو سایت بودم رو میزنم. منظورم این بوده که خب اون اسم یا ایدی اینقدر مهم بوده که همون ایدی رو همونجا میدم.

 

حالا این وسط چی شد و چه اتفاقی افتاد ، یهو دیدم که از سایت افتادم بیرون و تاپیک هم تعطیل شد. الان که میخواستم عکس ها رو اپلو کنم پیکوفایل که گفت شمارتو تایید کن تا پیامک بیاد و نیومد ، بیان هم که فعلا خواب تشریف داره تا سرویس هاشو تمدید کنم.

 

واقعا اون سایت هزاران قانون نانوشته داره که هی باید بدویی دنبال نی نی یار ها تا بلکه بفهمی کدوما ممنوعه. خوبه قبلا برخی از موارد ممنوع رو فهمیده بودم و تو یه تاپیکی مثل این نوشته بودم ( از زبان ادمین )

 

انشالله این مشکلا فعلی که گفتم درست بشه ، عکس هاش رو میذارم. ولی واقعا عجیب بودا. نوشته بودم این عکس برای بازی هست و فان هست . اونوقت اینطور. 

 

ولی نی نی یار شب ، شما که هیچوقت اینجارو نمیخونی ، شما هم بخشی از کائنات تو اون سایت هستی که مسئولیت خودتو انجام دادی.ولی عقب موندی اینبار. یه همچین روزی فرا می رسید و منم زیر ساختش رو اماده کرده بودم. حالا شما نه یکی دیگه.

خلاصه صبح به چند تا از دوستان که چالش ناشناس داشتم پیام دادم و گفتم ماجرا چی بوده. جالبتر می دونید چیه؟ اونجا حتی ممنوعه که کاربر خانم از نی نی یار بپرسه چرا فلان کاربر آقا تعلیق شد!

 

شاید قسمت من هم تا همونجا بود. بهرحال مسائلی بود که دوستان خوبم اونجا راهنماییم کردن. ادم های بی اخلاق هم بودن. مخالفین حضور من هم بودن. از همه شون ممنونم ": )

 

اینم تصاویر اسکرین شات هست.اولی عکس اون شات که گفتم فان بود و دومی هم تعطیلی تاپیک

شات هم ؛ تعلق خاطرمو به اون ایدی نشون میداد.واضحه که عکس فان و چت یه قسمت از گیم هست.