سلام.

من برنامه انتی ویروس کسپر اسکای رو توی گوشیم نصب داشتم ولی هر چی باهاش ور رفتم که ببینم چطور میشه یه وب سایتی رو زد باهاش بلاک کرد ، نفهمیدم ، کلی گشتم تا دیدم یه برنامه جالب هست که به راحتی میتونه اینکار رو براتون انجام بده. برنامه AppBlock – Stay Focused Pro که از این لینک می تونید دانلودش کنید ( اینجا )

 

 

 

 

فقط یادتون باشه که بعد از نصب باید دسترسی ها و مجوز هاشو بهش بدین که خودش بهتون میگه چیکار کنید و خیلی سادست. ( راستش من اسکرین شات گرفته بودم از تمام مراحلش ، بذا چک کنم ، عکس ها رو به ترتیب میذارم

 

 

 

 

 

 

 

 

+اولین بار بود که یه عکس اسکرین شاتی میذارم اینجا

انتظار نداشتم اینقدر بزرگ نشون داده بشه ، بهر حال

بهر حال میرین داخل برنامه و quick block رو میزنید و ادرس اون سایته رو میدین بهش و اون قسمتش رو on  می کنید. بعدش اگه اون وب سایت رو باز کنید می بینید که بلاک شده