چیزایی که میخوام بگم ، شاید خیلی شنیدم از اینور و اونور ولی گناه کسی رو به گردن نمیگیرم و بی نام ، تنها به ذکر اتفاقات بسنده میکنم ، هرچند نوشتنش هم ادمو میترسونه و نمیدونم چطور بعضیا میتونن اینکارو بکنن ، بهر حال اعوذ بالله من الشیطان رجیم - بسم الله الرحمن الرحیم

---------------------

 

خیلی سال قبل ، دایی من خونه ای رو میخره و بعدا تصمیم میگیره بخشی از خونه که حالت انباری داشته رو با کمی تغییر تبدیل به آشپزخونه کنه و بهش نما بده ، توی این تغییرات خب کنده کاری هم شد و این وسط از توی دیوار ، یک لوح برنجی پیدا شد که روش عکس زن و مردی بود و کلی چیزای عجیب غریب در اطرافش ، ما گفتیم که این لوج رو ببریم به کسی که اینکارست نشون بدیم تا ببینیم که اون چی میگه . اون شب اون لوح برنجی رو توی خونه نگه داشتیم و میتونم بگم هیچکدوم از ما که داخل اون خونه بودیم تا صبح نتونستیم درست بخوابیم بماند که کابوس  میدیدیم و خواهرم توی خواب جیغ زد و اون طلسم رو گذاشتیم بیرون تا تونستیم شب رو به صبح برسونیم و فردائیش که اینو به اهلش نشون دادیم پرسید که زن و مردی که داخل اون خونه زندگی میکردن ایا زنده هستن؟؟؟

 

بعنوان اولین سوال خیلی عجیبه ، این لوح برنجی رو داشته باشین

 

+البته بگم که خانواده ما و جفت دائی هام اون لوج رو دیدیم، ابعادش هم اندازه کف دست یه ادم بزرگسال بود.

--------------------

اگه یادداشت های منو نگاه کنید ، چه وب قبلی و چه اینجا ، درباره جن مطالبی رو نوشتم که دوست خوبم ، سوگند بانو گفتن که کشور ترکیه یه سری فیلم ساخته به نام سجین که درباره همین جادوگری و ایناست ،  منم نشستم کلش رو دیدم ، چی بگم ! یعنی باید معرفی فیلم بذارم تا به دربگم دیوار بشنوه

 

شنیده ها حاکی از اینه که یکی ، برای رسیدن به خواسته هاش رفته یه جوری دعا گرفته ، بخونید طلسم و جوری شده بود که هر کسی وارد محیط اون خونه میشد فضا سنگین و اثرش اون طلسم ، چیزی که من دیدم در وهله اول این بود که همه رو به جون هم انداخت و همه روی هم ایستادن در حالی که قبلش اصلا اینطوری نبود تا دیشب ، اره ، من تجربه خودم رو داشتم ولی گویا این یکی دو روز قبل ، برخی از بستگانمون هم تجربه عجیبی رو از سر گذروندن

 

الله اعلم و خدا به اصل ماجرا و اینا واقفه و من هم گناه کسی رو نمی شورم و گردن نمیگیرم / برای من اینطوری شد که ساعت 1.30 نصف شب با به خواب وحشتناک از خواب پریدم ، فقط یادمه که توی خواب جن دیدم ، فقط همین و چیز دیگه ای یادم نمی یاد / دختر خالم تقریبا حوالی همین ساعت ها ، توی خونشون حالش عوض میشه به طوری که میگه من انگاری یکی داشته اونو روی زمین میکشیده و دائی هام و بعضی اقوام هم روزی رو از سر گذروندن که هیچ عادی نبود

 

+ گمون نمی کنم قبل از این گفته باشم ولی قبل از عمل خواهرم نمیدونم چطور شد که با حرز امام جواد آشنا شدم منتها من اونو پرینت گرفتم و در 2 نسخه که یکیش رو به دیوار اتاق چسبوندم و اون یکیش رو داخل یه بازوبند گذاشتم و نمازش رو خوندم و معمولا این حرز همیشه همراه منه ، خواهری هم بعد از عملش رفت این حرز رو خرید ، البته اون همیشه به حالت گردن بند استفاده میکنه و من بعنوان بازوبند که اکثر تنها همراه منه و بیشتر دور و برم میذارم مثلا روی میز و خیلی به بازوم نمی بندم

 

یا این توضیحات ، ساعت 1.30 شب بود که من با یه خواب وحشتاک از خواب پریدم و هی دارم فک میکنم یعنی چی ، این چه مدل خوابه؟ تا حالا این داستانو نداشتیم ، حرزم رو که روز میز بود برداشتم و به بازوم بستم و تونستم تا صبح راحت بخوابم . کاش میشد بیشتر بنویسم ولی چون تمام شنیده ها شاید چون فقط حرف بوده و مدرکی وجود نداشت که بگیم طرف حتما اینکارو کرده و همینطور شنیدیم که هر چند اون شخص با این کارها به هدفش هم می رسه اما اثر اون دعا اول به بقیه و در نهایت به خانوادش برمیگرده و باعث اختلافات بین خودشون میشه

 

من امیدوارم که اگه طرف واقعا اینکارو کرده ، سر عقل بیاد و دست از اینکارا بکشه ، چرا اخه ؟ به چه قیمتی؟ حتی اگه فقط 1 درصد این حرف درست باشه که این طلسم در نهایت به بچه های خودش برمیگرده ، خدایا خودت همه چی رو ختم به خیر کن