بیشتر من اهل دیدن فیلم هستم تا دیدن سریال و اگه خوشم بیاد نگاهشون میکنم و اخرین سریال هایی که دیدم اینا بوده

1.the flash

2.سریال آلیس(کره ای )  ( کلیک )

3.good place

4.هتل ماه ( کره ای ) ( کلیک )

 

و اخیرا هم

5.بار مرموز سانگاب ( کلیک )

------------------------

میخوام بعدا سر فرصت درباره هتل ماه بنویسم و تو ذهنم یه چیزایی یادمه که با یکی از دوستان درباره این فیلمه صحبت کردم اما هر چی کامنت های پست فیلم و سریالم رو زیر و رو کردم کامنتی درباره اش ندیدم ، حالا من پستشو با همین نام میذارم ، بعدا سر فرصت میام و کاملش میکنم ولی اینو بگم که فیلم های هتل ماه و بار مرموز سانگاب تقریبا شبیه به هم هستن.

 

داستان فیلم :

البته هم این فیلم و هم بار مرموز سانگاب داستان مشترکی دارن ولی خب یکیشون هتل میزنه ، اون یکی میه تو پیاده رو ؛ به چادر میزنه که از مشترهاش پذیرایی کنه . کلا اینطوری که یه نفر توی زندگی گذشته اش یه گناهی کرده و حالا در قالب یک جسم جوان با همون روح 500 ساله هستن که باید یه سری کار انجام بدن تا جبران مافات کنن و پاک بشن.

 

البته از دومی بیشتر خوشم اومد چون داستانش اجتماعی تره و بیشتر آدم رو درگیر خودش میکنه ، یعنی منظورم اینه که گاهی ادم فیلم میبینه و میگه بذا ببینم که مثلا اخرش چی میشه؟ خب اخرش که تموم میشه ولی این وسط داستانهای ادم هایی هستن که ادم باهاشون همزاد پنداری میکنه مثلا توی بار مرموز سانگاب اون قسمتی که درباره استخدام در هتل بود خیلی به دلم نشست و ارتباط 3 عنصر اصلی به هم خیلی بیشتر از فیلم هتل ماه هست ، تو هتل ماه که بیشتر جنگ و دعوا بین 2 عنصر اصلی بود.

 

در کل جفتشون فیلم های قشنگی هستن و مهم نیست کدومشونو اول می بینید ، امم راستی نگفتم ، مهمانان هتل ماه و یا مشتری های این بار ، هر چند اونجا مثلا ارواح و اینا هستن ولی تو بار مرموز ، مشتری ها ادم هایی هستن که توی زندگیشون یه مشکلی دارن که به تنهایی از پسش بر نمی یان و نیاز به کمک از بیرون دارن.

 

تا همینجا گمونم کافی باشه.