تشریح وضعیت جسمانی

 

ساعت 8.16 صبح

تازه از خواب بلند شدم ، همچنان احساس سوزش خفیف در قسمت پایین قفسه سینه رو دارم ، راحت نفس میکشم ولی این سوزشه ادمو اذیت میکنه

 

 

ساعت 13.30

مثل همیشه تمرین زبان نصرت میکردم ولی بعدش به سرفه افتادم

سوزشش کمی بیشتر شده ، به اصرار مادرم دوباره از اسپری استفاده کردم

تو اون پیج 6 صفحه ای ، دنبال این میگردم که اونایی که میگن ما استفاده کردیم دستورش چجوری بوده؟ میدونم 3 شب قبل خواب ولی مثلا 8 ساعته هم بوده یا نه؟ دیدم یکی نوشته صبح ناشتا و قبل خواب یعنی 2 بار

 

ساعت 13.33

عطسه اضافه شد 

و اینکه حس میکنم گوشم هم داره عفونت میکنه

سوزش خفیف در گلو

 

ساعت 23

سوزشی در قفسه سینه حس نمیکنم

و یا درد گلو هم ندارم.

 

++ اینو یادم رفت بگم ، چون توی کامنت یکی از کسانی که این دارو رو مصرف کردن گفته بودن و امروز خانوادم هم برای خودشون این دارو رو درست کردن و قبل خواب خوردن ، پدرم  وقتی خورد احساس کرد دمای بدنش رفت بالا ولی بعد از نیم ساعت گفت دماش عادی شده ، بهش میگن گر گرفتن؟ درسته ؟ یه همچین حسی رو منم وقتی استفاده کردم داشتم.

 

+++ و نکته دیگه اینکه من امروز حوالی ساعت 3 ظهر ، عسل و سیاه دانه هم خوردم. 


+سوگند بانو جان ممنون بابت کامنتت ، نگران طولانی بودنشون نباش ، من خودم برای بقیه کامنت بخوام بذارم 4-5 صفحه آ4 پشت و رو براشون می نویسم . با دقت میخونمش و ازشون استفاده میکنم.