تلگرامم بالا نمی یاد ، امروز احساس تنگی تو قسمت قفسه سینه داشتم و دارم . البته یعنی قبل عید من یه مشکل مشابهی داشتم که انگار روی قفسه سینه ام وزنه گذاشتن ، اونموقع با زدن اسپری مشکل حل شد ولی باز الان روی قفسه سینه ام احساس درد دارم.

 

 

کرونا مزید بر علت شده و ادمو ترسونده ، از طریق هوا هم مثل اینکه منتقل میشه ، حالا بهر حال

دارویی هست منتسب به امام کاظم ، ساعت 7.30 غروب خوردمش ، میگن برای تقویت سیستم ایمنی خوبه

 

زمان خوردن = ساعت 7.30 غروب جمعه 20.4.1399

 

تشریح وضعیت جسمانی 

حدود یک ساعته خوردمش ، اون موقع کسل و بی حالا بودم ولی الان حس میکنم کمی انرزی دارم و لی درد قفسه سینه رو دارم

موقع خوردن ، اولش یه حس عجیبی داشتم ، تا الان که 8.51 هست چیزی نخوردم ، اونو ها رو ساییدم و قاطی کردم و به قاشق چایخوری خوردم

میگن هلیله سیاه اگه پودر بشه و بمونه سمی میشه ، راست و دروغشو نمی دونم ولی میخوام 3 روز پشت سر هم بخورمش و هر روز هم تازه درستش میکنم

 

نمی خواستم پست بذارم ولی این پست فرق میکرد ، بحث سلامتی مطرحه ، اگه خوب باشه که چه عالی ، اگرم نه که مشخص میشه

خواهرم اسفند که اومد یه شربت معرفی کرد گمونم 40 اون موقع خریدمش و الانم 50 هزینه اینا شد البته اون عطاری گفت مصکی رو هم چون برای ریه خوبه باهاشون قاطی کن و بخور

 

دیگه نمی دونم ، 

امیدوارم بهتر بشم هیچی بهتر از سلامتی نیست ، دو سه روزه هم هست که عرق میکنم و سعی کردم نازک ترین لباسها رو بپوشم .سعی میکنم هر مورد تازه ای از مورد بهبودی رو در اینجا با تاریخ و ثابت و هر مورد جدیدی رو ثبت کنم 

توکل به خدا 

 

ساعت 10.15 شب

------------------------

درد قفسه سینه ام کمتر شده اما هنوز دردش هست ، نسبت به ساعت 7 انرژی بیشتری دارم

البته هر چند بعد خوردن اون دارو تا حدود 1.5 ساعت چیزی نخوردم اما بعدش 2 تا گیلاس و چند تکه هندونه خوردم

 

ساعت 11.15 شب

------------------------

همان علایم جسمی قبلی

هوشیاری بالا و درد قفسه سینه کم به نسبت در زمان مصرف دارو

============================================

+یادم رفت بگم ، من اولین بار اسم این دارو رو توسط استاد رائفی شنیدم و کنجکاو شدم به ترکیباتش و شکر سرخش برام جالب بود! اخه معمولا ما شکر سفید مصرف میکنیم معمولا. حالا امروز من حالم خیلی خوب نبود و با خودم گفتم نکنه کرونا گرفته باشم و ته خط باشم؟ باشه من که چیزی رو از دست نمیدم ، بخوام بمیرم که می میرم با کرونا ولی بذا اینو بگیرم شاید با تقویت سیستم ایمنی شاید معجزه ای شد. نمیدونم توکل به خدا. رفتم عطاری همه رو جدا جدا گرفتم ، چیا بودش ؟ مصطکی و هلیله سیاه و شکر سرخ و رازینه ، حالا عرقم میکردم و ماسک زده بودم

 

مامانم گیر میداد که این هلیه رو مادربزرگش مصرف میکرده و گیر داده بود بیا بگو اینا چی هستن ، من اصن اعصاب و حوصله توضیح دادن نداشتم گفتن بذا خورد کنم و بسابم ، بخورم ، اصن خوب نیستم و باز خودش اومد و سایید و چند بارم بهم تو اتاقم سر زد ، منظور اینکه این ترکییبات رو من جدا خریدم و با هم قاطی کردم و یه قاشق خوردم و اینا اما گویا اینو بصورت دارو تو قوطی هم میفروشن ، نمی دونم من که جدا خریدمش

 

 

++ حالا من نمی دونم چرا سر این داروی منتسب به امام کاظم دعواست ؟؟؟ یعنی زدن سروکله همو خونی کردن! سایت باشگاه خبرنگاران خبر زده که اصن این دارو اکی نیست ، ملت تو 6 صفحه رفتن نوشتن ما خوردیم خوب بوده ، به کرونایی هم دادیم اونم خوب شده! عه!! من که نمی دونم ولی چرا مردم میگن از این جواب گرفتن ولی شماها میگید خوب نیست و بدرد نمی خوره و سند حدیث رو میگید مشکل داره ؟؟؟ اصن ضعیف هم باشه سندش ملت میگن خوردن خوب بوده ، خوب شدن ، اونم نه یکی دونا ، 6 صفحه کامنت رفته براش

 

یه تحقیق کنید خواهشا ، حالا تهش اینه که دکترا میگن نه اصن بدرد نمیخوره ، ملت میخورن و خوب میشن و رو سیاهیش می مونه برای همونا که مانع شدن و میگفتن بده.

 

خبر : داروی موسوم به امام کاظم (ع) فاقد تاثیر در درمان کرونا 

( کلیک کنید و نظراتو بخونید که 6 صفحه چی نوشتن ) 

 

حالا اصن دکترا راست بگن و این تاثیر نداره ، باشه من میخورم خوب شدم که خداروشکر اما اگه خوب نشدم حداقل حسرت به دل نمی مونم که ای کاش امتحانش میکردم و چون ترکیبش 

گیاهی هست حداقل ضرری برای بدنم نداره برعکس داروهای شیمیایی .من میخورم خوب بود به بقیه هم میگم بخورن ، بد بود و عوارض داشت به همه میگم نخورن و من ازش خیری ندیدم.والا.همین الانش وزیر بهداشت به خانمهای حامله گفته برید واکسن انفولانزا بزنید مقاومت بدنتون رو ببرید بالا.