خیلی دوستش داشتم و البته دارم ، 

من جدیدا رفتم توی توئیتر ؛ فضاش درست و حسابیتر از بقیه شبکه های اجتماعی هست و من باهاش راحت ترم ": )

 

امروز رفتم آزادی ؛ به استقبال و بدرقه ... 

---------------------------------------------------

اما توی توئیت های توئیتر ، یک توئیت به نکته جالبی اشاره کرده بود

سردار گفته بود که اقای ترامپ قمار باز ، خودم حریف شما هستم ، البته ویدیوش هم هست ولی این وسط یک نکته جالب و کوچولو هست ، شاید منظور سردار از این حرفش این بوده که ( شهید ) سلیمانی یک جریان بشه و این جریان با خونش ، باعث بیرون انداختن آمریکایی ها از منطقه و باخت  ( سنگین ) ترامپ قمار باز بشه. یه جورایی به قول اون توئیت ، یه نفره یه عملیات گسترده ای رو در سطح منطقه شروع کرده و همونجور که گفته داره میشه .

 

------------------------------------------------

همچنین یه نکته ، نکته که نه ، یه جریان تاریخی احتمالا باید باشه ، دقت کردید که روی پرچم سپاه یه ایه نوشته ؟ ظاهرا امام علی ع در زمان خودش اشاره کوتاهی به این نیروها داشته و گفته که روی پرچمشون کلمه قوه هست و یه سلسله اتفاقاتی رو میگه که به نظر میرسه با این اتفاقات اخیر جور در میاد و حتی حوادث بعدش رو هم ریز میگه ، نکنه حوادث بعدش مرتبط با جریان شهید سلیمانی باشه و اگه اونجور که گفته شده باشه ... البته خدا بهتر میدونه .. انشالله که ظهور امام عصر نزدیک باشه  ": ) انشالله.