مدتیه که با ماشن تو اسنپ کار میکنم و تجربه جالبه برام!البته اسنپ هم داستان های خودش رو داره .اونموقع ها که ماشین نداشتیم همیشه این ماشینهایی که تو راه می موندن رو که می دیدم شاید با یه نیشخند ازشون رد میشدم ، اما بعدا که که ماشین گرفتیم احساس کردم که باید دلسوزی یا حداقل همدردی کرد اگه کاری ازم برنمی یاد. 

 

یکی دوبار تو راه با ماشین موندم! خیلی بده اصن! امیدوارم که هیچوقت با ماشین تو راه نمونید .هیچوقت! هر چند سرویس های دوره ای ماشین باعث میشه این مسئله در راه ماندن اتفاق نیفته اما خب ، اتفاقه دیگه! انشالله که هیچوقت اتفاق نیفته

 

بذارید از خوبی هاش براتون بگم ، البته باید هر پست یک داستان باشه اما شاید براتون جالب باشه بدونید که بعضی از راننده های اسنپ خلاق ، جدا از اینکه مسافر رو به مقصد میرسونن ، خدمات اضافه تری مثل استفاده از وای-فای و شارژ رایگان و تلوزیون و فیلم و کتاب و خدمات کودک هم دارن! فک کن مثلا با تاکسی کرایه اش 20 تومنه اونوقت با اسنپ با 15-16 میری این خدمات هم میگیری! 

 

این پست چرا اینقدر کلی شد ؟؟؟ باید هر پست یک داستان کوتاه باشه ، اما بذا سر فرصت .... امشب خیلی خسته ام. راستی اگه ماشین دارید حواستون به بنزینی که می زنید باشه ، بعضی از پمپ بنزین ها ، بنزین مشکل دار به مشتری هاش میده ، مثلا خود من اون اوایل اگه 70 درامدم بود ، 60 تاش برای بنزین بود ، همه کار برای کار ماشین کردم ، از تنظیم موتور و فیلتر و باد و ... اما درنهایت متوجه شدم مشکل از بنزینه چون یه پمپ بنزین دیگه میرم 4 برابر این پمپ بنزین فعلی موندگاره . بنزین ارزون بود به این چیزها توجه چندانی نمی کردم اما الان فرق میکنه . 

 

البته این مسئله بنزین مشکل دار ، جدا از دزدی (کاهش 2 لیتری بنزین ) از کارت سوخت سهمیه شماست که خب ... حتما ماجراشو می دونید.