فهرست تمرین ها

 

1.تمرینات / بخش اول ( سری T ) / کلیک 
2.تمرینات بخش دوم   (سری Z )  / کلیک 
3.تمرینات بخش سوم ( سری X )  / کلیک 

----------------------------------------------------

----------------

01.ماشین ما یشمی است
02.مسلمانی مسلک تکامل است
03.مسلمان سمبل متانت است
04.مکان سینما مناسب نیست
05.کتاب شما امسال آسان است
06.ایشان آشنای آسیابان است
07.کت شما آبی است
08.من با شما آشتی می کنم
09.سبیل شما لاتی است
10.لباس شما ناتمام است
11.بلای آسمانی
12.من نمی بینم
13.بینش ما کامل نیست
14.این سیب کال است
15.آقای حسین حسینی اهل سیستان است
16.باغبان باشی عجله نکن
17.اثاث این کاخ عالی است
18.صلح، ضامن آسایش ملت است
19.سخن حق تلخ است
20.عفت صفت نیکی است
21.فیض کاشانی عالم عالی مقام ساکن قم است
22.اینجا ساکت باش
23.نهج البلاغه سخنان امام علی است
24.علاقه من به کسب علم است
25.قال امام حسن  کمک به همه صفت نیکی است
26.بعضی از جمله‌هایی که برای تمرین این بخش مناسب است عبارتند از
27.قنات نمناک است
28.شخص عالم حقیقت بین است 
29.شمال باصفا است
30.این کشت کیمیا است
31.نام کشتی ما ستایش است
32.شبنم سمبل متانت است
33.شبنم سمبل متانت است
34.نیکی سبب نیکنامی است
35.ایشان آشنای من است
36.سیما با سیاست است
37.آیا کت شما آبی است
38.کتاب شما امسال اسان نیست
39.مریم شیرین کام باشی
40.لیلا با متانت است
41.شمال مکان مناسبی است
42.اسم من گلی است
43.این ماشین مال شیما است
44.اسم این استان شمال است
45.مسلمانی مسلک تکامل انسان است
46.امسال تابستان نیکی است
47.ماشین ما نیلی است
48.آسیابان مکمل نان است
49.برگرفته شده از پی دی اف مهارت تایپ

50.یه حس خوب بساز
51.روش عجیب کاشت فلفل چیلی
52.رصد کهکشانی در دور دست توسط هابل از طریق لنز کیهانی
53.ابزار پیشرفته هابل، کمکی برای رصد بهتر فضا
54.موج پنجم کرونا در استان‌های شمالی سنگین تر از دفعات قبل 
55.دامن پلیسه سرمه ای و مشکی بلند جودون فری سایز

برای تمرین - 8 بار تکرار

------------------------------

01.یک/  ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است ماشین ما یشمی است

 

02 دو / مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمانی مسلک تکامل است

 

03. سه / مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است مسلمان سمبل متانت است

 

04. چهار / مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست مکان سینما مناسب نیست 

 

05.پنج / کتاب شما امسال آسان است کتاب شما امسال آسان است  کتاب شما امسال آسان است  کتاب شما امسال آسان است  کتاب شما امسال آسان است  کتاب شما امسال آسان است  کتاب شما امسال آسان است  کتاب شما امسال آسان است 

 

06.شش /  ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است ایشان آشنای آسیابان است

 

07.هفت /  کت شما آبی است کت شما آبی است کت شما آبی است کت شما آبی است کت شما آبی است کت شما آبی است کت شما آبی است کت شما آبی است 

 

08 .هشت /  من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم من با شما آشتی می کنم

 

09.نه /  سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است سبیل شما لاتی است

 

10.ده  / لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است لباس شما ناتمام است 

 

11.یازده /  بلای آسمانی بلای آسمانی بلای آسمانی بلای آسمانی بلای آسمانی بلای آسمانی بلای آسمانی بلای آسمانی 

 

12.دوازده / من نمی بینم من نمی بینم من نمی بینم من نمی بینم من نمی بینم من نمی بینم من نمی بینم من نمی بینم

 

13.سیزده / بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست بینش ما کامل نیست

 

14.چهارده / این سیب کال است این سیب کال است این سیب کال است این سیب کال است این سیب کال است این سیب کال است این سیب کال است این سیب کال است 

 

15پانزده /  آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است آقای حسین حسینی اهل سیستان است 


16.شانزده /  باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن باغبان باشی عجله نکن

 

17.هفده /  اثاث این کاخ عالی است اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است  اثاث این کاخ عالی است 

 

18.هجده /  صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است صلح ضامن آسایش ملت است

 

19.نوزده  /  سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است سخن حق تلخ است

 

20.بیست /  عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است عفت صفت نیکی است

 

=============================================================

 

بخش اول این متن - جملات 1-30

-------------------------------------

ماشین ما یشمی است مسلمانی مسلک تکامل است مسلمان سمبل متانت است مکان سینما مناسب نیست کتاب شما امسال آسان است ایشان آشنای آسیابان است کت شما آبی است من با شما آشتی می کنم سبیل شما لاتی است لباس شما ناتمام است بلای آسمانی من نمی بینم بینش ما کامل نیست این سیب کال است آقای حسین حسینی اهل سیستان است باغبان باشی عجله نکن اثاث این کاخ عالی است صلح ضامن آسایش ملت است سخن حق تلخ است عفت صفت نیکی است فیض کاشانی عالم عالی مقام ساکن قم است اینجا ساکت باش نهج البلاغه سخنان امام علی است علاقه من به کسب علم است قال امام حسن  کمک به همه صفت نیکی است بعضی از جمله‌هایی که برای تمرین این بخش مناسب است عبارتند از قنات نمناک است شخص عالم حقیقت بین است شمال باصفا است این کشت کیمیا است

 

 

بخش دوم این متن - جملات 31-55

----------------------------------------

نام کشتی ما ستایش است شبنم سمبل متانت است شبنم سمبل متانت است نیکی سبب نیکنامی است ایشان آشنای من است سیما با سیاست است آیا کت شما آبی است کتاب شما امسال آسان نیست مریم شیرین کام باشی لیلا با متانت است شمال مکان مناسبی است اسم من گلی است این ماشین مال شیما است اسم این استان شمال است مسلمانی مسلک تکامل انسان است امسال تابستان نیکی است ماشین ما نیلی است آسیابان مکمل نان است برگرفته شده از پی دی اف مهارت تایپ یه حس خوب بساز روش عجیب کاشت فلفل چیلی رصد کهکشانی در دور دست توسط هابل از طریق لنز کیهانی ابزار پیشرفته هابل کمکی برای رصد بهتر فضا موج پنجم کرونا در استان‌های شمالی سنگین تر از دفعات قبل  دامن پلیسه سرمه ای و مشکی بلند جودون فری سایز