یادداشت مرتبط


آموزش : پیدا کردن پارتنر ( ایرانی - هموطن ) از سایت learntruelanguage ( کلیک )  / وب سایت learntruelanguage (کلیک)

آموزش : تنظیمات اسکایپ برای تماس صوتی یا تصویری (کلیک)

 


سلام ، قبلا یه پست  ( اینجا) درباره پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی برای نصرت توی وبلاگم نوشته بودم ، همچنین  با توجه به این پست ( جزوه زبان نصرت ) ، خیلی ها از نتیجه سرچ وارد وبلاگ من و اون پست میشن اما خب احساس میکنم اونها و شخص  خودم نیاز داریم که یه پارتنر انگلیسی زبان پیدا کنیم که ترجیحا فارسی زبان نباشه یعنی وقتی سر یه کلمه گیر کردیم و مثلا خودم شده میخوام یه کلمه بگم هی دنبال معادلشم و پشت خط فارسیشو میگم اما طرف اونور که نمی فهمه ، پس مجبور میشم اون کلمه رو پیدا و یا لغات هم خانواده اش و یا توضیحات مربوط اش رو ساده تر بگم بگم که طرف بفهمه من چی میگم ، یه سایت باحال هست که بهتون در ادامه آموزش میدم ، همچنین آموزش مربوط به تنظیمات خود اسکایپ هم بعدا مینویسیم که چطور تنظیمات صدا و تصویر رو انجام بدیم .

 

اکی ، مقدمه چینی بسه بریم سراغ کار عملی و پیدا کردن پارتنر

 

مواد مورد نیاز :


1.اینترنت

2.گوشی یا لبتاب

3.داشتن اکانت توی اسکایپ

4.گذاشتن زمان کافی

5.صبر و حوصله

 

مورد 4و5 خیلی مهمه ، چون خب ممکنه با خیلی ها صحبت کنید اما شاید اونی نباشه که میخواید ولی خب بالاخره یکی که بتونید پارتنر هم باشید رو پیدا میکنید.

 


 

 

توضیحات براساس شماره مربوطه


1.وارد این سایت شوید ( کلیک )

2.اطلاعات مربوطه مثل نام ، سطح زبان انگلیسی و موارد این چنینی را مشخص کنید.

3.نام و اطلاعات افرادی که آنلاین حضور دارند را میتوانید مشاهده کنید.

4.در این قسمت مشخص شده که ان فرد دارای چه اکانتی در کدام سرویس است مثلا اسکایپ / یاهو /ام اس ان و ...

5.روی اکانت اسکایپ مورد نظرخودتان کلیک کنید.

6.پنجره نوتیفیکشن باز شده و درخواست میکند که این عملیات را در ادامه و با اسکایپ باز کند که روی اپن کلیک میکنید.

7.نام اکانت مخاطب

8.زدن سی های و ارسال سلام به کاربر مد نظر

 

 

 

 

 

نکات تکمیلی


توجه کتید که وقتی به یه کاربری پیام دادین انتظار نداشته باشین که سریع قبول کنه بعضیا اونجا فقط انلاین هستن همین ، اما شما به چند نفر پیام بدید و منتظر باشید که یکی از اونها درخواست شما رو قبول کنه ، بعضیا هستن همون اول سریع میزنن تماس صوتی ، به نظرم کمی بی ادبانه است که بدون اجازه گرفتن از طرف تماس صوتی باهاش بگیری ، همچنین پیشنهاد میکنم اگه مثلا تافل یا ایلتس هستین تو قسمت مشخصات ، مشخص کنید که اینطوری سطح شما مشخص باشه.

 

بعضیا هم اسمشون رو سطحشون و یا شغلشون میذارن مثلا میذاره انگلیش تیچر و مثلا اگه دختر باشه سنش رو نمیزنه 

 

همچنین میتونید انلاین باشید و اسکایپتون رو هم باز بذارید و یه زمانی صبر کنید ، مثل موقعی که میرین ماهیگیری و هی منظرین که ماهی به قلاب گیر کنه شما هم میتونید هم منتظر باشید و یا هم پیام بدید ، البته من اسکایپم روشن بوده و تو اون سایت ها انلاین بودم داشتم جای دیگه کارمو میکردم یهو دیدم اسکایپم زنگ خورد ، یه نکته دیگه هم لازمه بگم ، راستش پیشنهاد میکنم در زمان استفاده از فیل انداز استفاده کنید چون بعضی موقع با ایپی مملکت خودمون که میدیم پیغام اکسس دینای میده .

 

امیدوارم پارتنر های باحالی پیدا کنید.

 

اولین تجربه من از تماس


به نظرم بنگلادشی ها اونجا زیادن البته انگلیسیشون هم خوبه و صبور هستن یعنی اول بهش میگی که من سطحم مثلا بیگینر هست و اگه نفهمیدی بگو اون میگه اکی و میره موضوع بعدی ولی در کل برای سطح بیگینر توی یه مکالمه حدود نیم ساعته راجع به مواردی مثل /میوه ملی/حیوان ملی/ اب و هوا / جمعیت کشور / واحد پول / کرونا / اختلاف زمانی و زمان صحبت کردیم.

 

همچنین با توجه به تجربه من از ابلو ، یعنی بعد از استفاده از ابلو من حسم میگفت ایرانی ها زیاد دوست ندارن با هموطن خودشون صحبت کنن ولی امروز دیدم که یه خانم معلی ایرانی بهم پیام داد و صحبت کردیم ، خوب بود .اینم گفتم که بگم.موفق باشید.