اشنایی من با ذهن و ضمیر ناخودآگاه بعد از گوش کردن سخنرانی های دکتر ازمندیان بود که من تا به الان هیچوقت کامل ننوشتمش ، اما در این لحظه بعضی از تمرینات رو به مرور دارم انجام میدم که خروجی بسیار جالبی داره . فعلا یادداشت های قبلیم رو لیست میکنم ، در ادامه چیزایی که میدونم رو بصورت یادداشت منتشر میکنم.

 

1.وقتی ضمیر ناخودآگاهت رو درست برنامه ریزی نمی کنی ...     ( کلیک )

2.ایده های یهویی                                                              ( کلیک )

3.ذهن خوانی!!!                                                                ( کلیک )

4.علف های هرز ذهن من                                                    ( کلیک )

5.بریم سختی ها رو خرد و خاک شیرش کنیم!                         ( کلیک )

6.ندای درون - پارت 1                                                         ( کلیک )

7.ظرفیت ( پیامی از درون )                                                  ( کلیک )

8.افکت صوتی 3 بعدی کتابخانه (Library Sounds 3D)               ( کلیک )

9.یک سفر چندین ماهه برای آشتی درون و بیرون                     ( کلیک )

10بازی با ترس های ذهنی ( دوئل با هیولا ها )                        ( کلیک )

11.غول اولی رو تیر بارون کردم ...                                          ( کلیک )

12.زندان ذهن چیست؟                                                       ( کلیک )