یه کاریر خانمی  تو وبلاگ بود یادم نیست اسمشو ، نوشته بود نظرات اقایون تایید نمیشه!

چند بار میخواستم با اسم خانم برم بهش کامنت بدم ، گفتم ولش کن ، اصلا خب که چی ، لج منو دراورده بود. یه مقدار رو مخم بود ولی اینکارو نکردم. با کامنت هایی که گرفتم تو سایت ، خب وقتی هیت میدن منم برم همینکارو کنم ، یه تاپیک زدم و با حدود 40 تا بازدید ولی برش داشتم.

 

فارغ از اینکه خود سایت سیاسیه و سیاست های خودشو داره ، نگاه های یه سری کاربر ها کلا جنسیتی هست ، کلا ها ، یعنی پول بی در و قانون داشته باشی و بگی مثلا فقط شماره کارت بده من برات نفری 5 تومن هم واریز کنم میگن ، نه تو کاربر اقایی ، اینجا سایت بارداریه. که اونم دیدم ، یه موضوع به حاشیه کشونده شده توسط همون کاربرای خانم! شایدم باید گفت زنان علیه زنان.

 

اما واقعا اونجا ارزش سرمایه گذاری علمی رو نداره. در حد سرگرمی خوبه ، اونم اکانت نداشته باشی . ترجیحا اقا هم نباشی.گذر وقت فقط. نمی دونم.اهان گفته بودم شاید با جنسیت خانم رفتم ولی اونم دیگه حال نمیده . حسش نیست. اینجا تو وبلاگ اینکارو نکردم ، اونجا اینکارو کنم ولی رفتار بعضی کاربرا ، ادم رو سوق میده به اینکار. تا یه جایی ادم تحمل میکنه . بعدش دیگه قابل تحمل نیست. اونجا هم به نوبه خودش خوبه دیگه . گیر ندم الکی ولی خونه اول و اخرم ، وبلاگمه که همه چیزش خودمم ": ) کسی نمیتونه اینجا بهم گیر بده. نی نی یار شبی نیست که برا خودش تاپیک رو باز کنه و هشدار بده و ببنده.

 

خداروشکر بابت همه چی ": )