وای چه حس خوبی داره! خواستم جواب اون کاربری که گفت بجهنم رو بدم ، کامنت رو نوشتم و خواستم ارسال رو بزنم که نوشت کاربری شما تعلیق شده

اینقدر خوشحال شدم! میخوام از تعلیق شدنم لذت ببرم ": )

 

 

+البته اخرین تاپیکم رو توی فهرست محتوی نذاشتم که اینجا لینک میدم

اینجا

 

اینم تاپیک ماقبلش که ادمین رو داشتم تگ میکردم

اینجا

 

++وای سیستمی که اونجا راه انداخته بودم داره درست کار میکنه! خوشحالم !

کاربر ارزانکده ، تاپیک هایی که توی لیستم بود سرجاشه ، هوا نرفت . اسم منو اونجا سرچ کن ، برو از تو قسمت امضا ، برو توی ارشیو محتوایی ، از اونجا به تاپیک هایی که لینک کرده بودم یه سر بزن ، همه سر جاشون هستم!

 

--------

کاربر khatyyy ( اینجا )

واقعا اینقدر خشونت لازمه به خرج بدی؟ بجهنم یعنی چی؟ لااقل خودم رفتم! امیدوارم اکانت شما همچنان پابرجا بمونه!

 

-----------

 

کاربر elayja  ( اینجا )

در جوابت باید بگم کار درستی کردم .حاالا نظر شما هم محترم ": )

به هدفم که رسیدم ، سیستم محتوایی من داره درست کار میکنه که شاید خیلی ها ندونن چیه.

 

----------

کاربر elhamr ( اینجا )

ممنونم که اینقدر فهمیده هستین.تشکر از شما ": )

 

 

--------

++کاربرانی که تاپیک اخرم رو لایک کردن رو ، هیچکدومشونو نمیشناختم!

ولی تو نفراتی که کاامنت میذاشتن 3 نفرشون رو میشناختم

 


 

اینم پیغامی که موقع ورود به سایت میده

 

 

 


 

همچنین جالبه که من رو بعنوان کاربر آنلاین نشون میده توی یه تاپیکی

 

 

 

 


 

 

کامنت گذاشتن که الان انلاینی؟ خواستم بگم آره

 

 

 

 

 

چه جالب

 

 

 

وضعیت من رو آنلاین در اون تاپیک نشون میده/ جالبه