داشتم راجع به یه موضوعی دنبال عکس میگشتم رسیدم به پست زیر

 

 

جلوی دیکتاتور شدن اسنپ را بگیریم ( کلیک )

که کلا درباره این صحبت کرده که مسافر محترم ، 2 بار در یک روز سفرش رو لغو کرده و از طرف اکانت مسافر از طرف اسنپ مسدود شده.

 

لیست سوالات مطرح شده درباره اسنپ


سوال 1 : چرا در اسنپ  بلاک شدم؟؟؟بعد اون همه سفر؟؟؟
سوال 2 . راننده ای که بعد از قبول سفر ، اون سفر رو لغو میکنه چه تنبیهی براش در نظر گرفته میشه؟؟؟
سوال 3 . فاصله راننده با مسافر زیاده و چرا اسنپ به یک راننده دور درخواست رو می فرسته؟؟؟
سوال چهارم . راننده اذیت میکنه ، بعد از لغو سفر اول بازم همون درخواست رو قبول میکنه!!
سوال 5.راننده اسنپ باهام نیم ساعت فاصله داشت زنگ زدم آژانس ، ارزونتر هم تموم شد!!!
سوال 6. درخواست اسنپ دادم ، با اینکه میبینم چندتا اسنپ دور و برم هست ولی کسی درخواستم رو قبول نمیکنه!!!
سوال 7. وقتی درخواستم قبول نمیشه بخاطر کرایه ، حاضرم کرایه بیشتری هم بدم ، چیکار باید بکنم؟؟؟
سوال 8 . راننده اسنپ ها خیلی پر رو هستن! میخوان توقف 5 دقیقه ای رو هم حساب کنن!!
سوال 9 . میگن یه راننده اسنپ ، ماهی 9 میلیون درآمد داره!
سوال 10.راننده بهم گفته نقد حساب کن ....
سوال 11.اسنپ امنیت نداره !!!



 

 

به نظرم بهتره که صحبت های 2 طرف راننده و مسافر شنیده بشه و تمام صحبت های اون پست و اون بحثی که گفتن تو فضای توئیتر ایجاد کردن فقط صحبت های مسافرهای اسنپ بوده و صحبت های راننده ها شنیده نشده .به نظرم برای بعضی سوالات دلایل منطقی ای وجود داره و منم تجربیات خودم رو میگم .

 

 

 

گفتمان مسافران اسنپ! در توئیتر 


 

 

لینک کامل این گفتمان در توئیتر

 

عکس کامل این تصاویر با فرمت png ( لطفا زوم کرده و بخوانید ) ( کلیک )


 

 

سوال 1 : چرا بلاک شدم؟؟؟بعد اون همه سفر؟؟؟


ببینید دوست عزیز ، حق با شماست ، شما کلی سفر با اسنپ رفتید و میخواستید که مثلا نزدیکترین اسنپ براتون بیاد و شما سریعتر به کارتون برسید ، اما بیاید از بالا به موضوع نگاه کنیم ، دور از جون شما بعضی از مسافرا هستند که درخواست میدن و وقتی مسافر رسید دم خونشون سفر رو لغو میکنن ، این حرکت بدترین و زشت ترین کاری هست که یک مسافر اسنپ میتونه انجام بده ، در حالی که برای تایید سفر از مسافر،  2 بار سوال میشه که مطمئنی اسنپ بیاد ؟؟؟

 

حرکات این مدلی باید عواقب تنبیهی داشته باشه ، راننده اسنپ یه گوشه پارک کرده و ماشینش خاموشه تا براش درخواست بیاد و با درخواست مسافر ماشین رو روشن میکنه و میاد دم خونش حالا با هر مقدار فاصله ای که ازش داره  ( ضمن اینکه سوخت ماشین در شهر و این مدل سفر ها ، بیشتر از سوخت در خارج از شهر هست ) ، اینکه بیاد دم خونه طرف و اون مسافر سفر رو لغو کنه ، آیا این بی احترامی به اسنپ نیست ؟ به زبان خودمونی این حرکت از صدتا فحش هم بدتره و باید عواقب داشته باشه ، هم برای مسافر و هم راننده و مثلا راننده مجازه حداکثر تا 3 سفر رو لغو کنه بعدش برای حدود یک ساعت براش درخواستی نمی یاد.

 

ضمن اینه وقتی از سفر مطمئن هستید حتما سفر رو تایید کنید ، با اینکه 2 بار از شما تاییدیه گرفته شده ، حرکت لغو سفر باید برای مسافر لغو کننده عواقب داشته باشه و مطمئن باشید ، مطمئن باشید کمترین فحشی که راننده به یه همچین شخصی میده ( کسی که اسنپ اومده در خونه اش و اون لغو میکنه ) میگه طرف خیلی بی شعور و بی شخصت هست .

 

+پیشنهاد میشه ویدیو زیر رو ( که زبان حال راننده اسنپ هست رو )  ببینید :

لغو سفر اسنپ ( کلیک ) 

 

 

 

 

سوال 2 . راننده ای که بعد از قبول سفر ، اون سفر رو لغو میکنه چه تنبیهی براش در نظر گرفته میشه؟؟؟


راننده مجاز به لغو 3 سفر در طول روز هست ، اگه بیشتر بشه براش پیامکی ارسال میشه که تا یک ساعت برای شما درخواستی نمی یاد .

 

 

سوال 3 . فاصله راننده با مسافر زیاده و چرا اسنپ به یک راننده دور درخواست رو می فرسته؟؟؟


این از 4 حالت خارج نیست که جفت اون ها ممکنه رخ بده و برای من رخ داده.

 

حالت اول ، جی پی اس راننده اسنپ دچار اشکال شده و مثلا موقعیت اشتباه رو به اسنپ میده و درخواست از اون منطقه اشتباه برای راننده اسنپ ارسال میشه ، اینجور موقع ها باید یک بار جی پی اس غیرفعال و فعال بشه تا موقعیت درست رو به اسنپ بده تا از همون منطقه براش درخواست بیااد.

 

حالت دوم - متاسفانه اسنپ مسافت مسافر با راننده رو بصورت هوایی حساب میکنه ، مثلا تصور کنید بین من و شما یک اتوبان و یک آزاد راه باشه و فاصله هوایی بین ما دو تا ، کمتر از 500 متر باشه ، چون اسنپ فاصله رو هوایی حساب کرده ، شاید در ظاهر ماجرا فاصله 500 متر باشه اما راننده باید مسافت رو بره که چند تا ورودی و خروجی رو بره تا بتونه به شما برسه و این مسافت در جاده حدود 4 کیلومتر یا بیشتر میتونه باشه بخاطر همین شما معطل میشید.

 

حالت سوم . این حالت خیلی پیش میاد و بزارید از روی یک نقشه براتون توضیح بدم ، عکس زیر رو ببینید 

وقتی شما درخواست اسنپ میکنید ، اسنپ درخواست شما رو به نزدیکترین ماشین های نزدیک به شما ارسال میکنه و اگه اونها به هر دلیل قبول نکنن اسن درخواست به راننده های دورتر ارسال میشه و دلیل اینکه گاهی یک راننده که به موقعیت شما دوره ، اگه درخواست شما رو قبول کنه به سمت شما میاد.

 

 

حالت چهارم . شما خودت لوکیشنت رو دقیق انتخاب نکردید و گذاشتید که خود گوشی بصورت اتوماتیک لوکیشن بده و لوکیشین شما رو اشتباه داده و باعث شده که اسنپ های دور و بر لوکیشن اشتباه شما درخواست رو قبول کرده و زمانی که مثلا برن سر لوکیشن ، به شما بگن فلانجا هستن شما بگید که من غرب تهرانم چرا اسنپ درخواست من رو برای یک راننده سمت شرق فرستاده ؟ این حالت هم ممکنه پیش بیاد.

 


+پیشنهاد میشه ویدیو زیر رو ( که زبان حال راننده اسنپ هست رو )  ببینید :

لوکیشن اشتباه ( کلیک ) 

 

سوال چهارم . راننده اذیت میکنه ، بعد از لغو سفر اول بازم همون درخواست رو قبول میکنه!!


تصویر حالت سوم رو ببینید ، وقتی درخواست اسنپ میکنید ؛ اسنپ درخواست شما رو به نزدیکترین اسنپ به شما می فرسته و در بار دوم درخواست شما ، بازم درخواست به نزدیکترین راننده به شما که اون شخص راننده سفر اولی شما هست ارسال میشه ، اون طرف علم غیب نداره که شما نمی خوای باهاش سفر بری ، ضمن اینکه اگه درخواست براش بره و اون سفر رو قبول نکنه ازش سوال میشه که چرا نرفتی؟ و معمولا اینطوریه که اگه یه مدت فقط نگاه کنه و سفری رو قبول نکنه از امتیازش کم میشه و  در نهایت از سیستم اخراج میشه ( حساب کاربریش مسدود میشه )

 

سوال 5.راننده اسنپ باهام نیم ساعت فاصله داشت زنگ زدم آژانس ، ارزونتر هم تموم شد!!!


مسافر بخاطر موقعیت خودش میخواد یه آزانس بگیره و سریعتر به مقصد خودش برسه ، این حرف کاملا درسته اما تو اسنپ ، برای قبول سفر باید یه راننده نزدیک به اون لوکیشن میدا باشه یا نه ؟ مسافر باید شرایط رو بسنجه ، ایا با آزانس برم بهتره یا با اسنپ ؟

 

سوال 6. درخواست اسنپ دادم ، با اینکه میبینم چندتا اسنپ دور و برم هست ولی کسی درخواستم رو قبول نمیکنه!!!


دوست عزیز مسافر ، شما مسافر هستید و میخواید که با کمترین هزینه نسبت به آژانس و یا تاکسی زرد به مقصد برسید ، اما طرف مقابل شما راننده اسنپ هست که متاسفانه در بیشتر مواقع خود شرکت اسنپ ، طرف مسافر رو میگیره و گرونی های اخیر ، حتی همون بنزین 1500 تومن ، یعنی گرونی 50 درصدی نرخ سوخت و گرون شدن قطعات مصرفی خودرو ، اگه شما هم اسنپ و هم تپسی داشته باشید میبنید که این دوتا سر اینکه قیمت سفر ارزون دربیاد با هم کورس مسابقه گذاشتن و قیمت های فعلی سفر ، عملا همون قیمت های 2 سال قبل و قبل از بحث ماجرای بنزین هست و این موارد باعث شده که راننده های قدیمی بگن که اسنپ نمی صرفه و از سیستم خارج بشن و اسنپ مجدد نیرو بگیره و به نیروهای جدید که از همه چی بی خبر هستن مرتب طرح تشویقی بده و این بنده خداها تا زمانی که سمت تعمیر گاه نرفته باشن یا بنزین نزده باشن خیلی تو باغ نیستن .

 

تو برخی اخبار خوندم که کسانی از شهرستان اومدن برای کار در اسنپ تهران و اونها ، سفرهای با قیمت کم رو می پذیرن و به روایت برخی دیگر از رانندگان باعث مفت بری میشن و بعد یک مدت اونها هم متوجه میشن که نه ، این کرایه ها اصلا صرف نداره و مثلا طرف 100 تومن کارکنه و 60-90 تومنش رو بنزین بره براش نمی صرفه .

 

همچنین توی اسنپ ، نرخ کرایه هیچوقت ثابت نیست ، واقعا خیلی بده و مثلا یه سفر با سقف 100 کیلومتر در اسنپ ، نرخ کرایه اش بین 55 تا 114 هزار تومنه ، سوال اینه ایا زمان و کیلومتر در مقطع های مختلف زمانی مگه کم و زیاد میشه که اسنپ کم و زیاد میکنه کرایه رو ؟ بخاطر همین الان راننده های اسنپ ، به جز اونهایی که تازه کارن ، اول نگاه میکنن که ایا نرخ کرایه به نسب مسافت و زمانش می صرفه یا نه بخاطر همین ممکنه درخواست شما رو با توجه به 2 فاکتوری که گفتم قبول نکنن.

 

اگه اسنپ ببینه که درخواست میاد اما کسی نمیره ، اون کرایه رو افزایش میده که اینطوری ممکنه راننده رغبت کنه که اون سفر رو بره.

 

 

سوال 7. وقتی درخواستم قبول نمیشه بخاطر کرایه ، حاضرم کرایه بیشتری هم بدم ، چیکار باید بکنم؟؟؟


در حال حاضر بخاطر اینکه تو اپ اسنپ مسافر گزینه افزایش قیمت نیست ، میتونید از گزینه های مقصد دوم و یا توقف در سفر برای افزایش قیمت پیشنهادی خودتون استفاده کنید.

 

 

سوال 8 . راننده اسنپ ها خیلی پر رو هستن! میخوان توقف 5 دقیقه ای رو هم حساب کنن!!


مسافر عزیز ، اولا که راننده اسنپ موظف هست که زمانی که به مبدا رسید ، باید تا 10 دقیقه صبر کنه و بعدش اگه مسافر دیرتر  اومد حتما بهش بگه که این توقف رو حساب کنه . ویدیو زیر ، ویدیو آموزشی اسنپ به راننده هاش هست که این مورد رو درخواست داشته ، در ثانی ، نسبت کرایه اسنپ به سایر ناوگان خیلی کمتره و محاسبه توقف در سفر ، یکی از گزینه ها و آپشن هایی هست که  باید در سفر لحاظ بشه و گرنه و در غیر اینصورت شما حق راننده اسنپ رو خوردید . بعنوان مثال ، حدفاصل مبدا تا مقصد حدود 20 دقیقه است و کرایه هم مثلا 10 تومن ، شما وسط سفر وقت مسافر رو گرفتید و معطل کردید و زمان سفر شما به نسب زمانی که توقفی نبوده ، افزایش پیدا کرده  و اگه اون توقف نبود راننده بعد از 20 دقیقه سفر با شما میتونست سفر دیگه ای بره و عملا شما وقتش رو گرفتید.پس توقف در سفر حتما باید لحاظ بشه که حق قانونی راننده اسنپ هست.

 

اگه در مورد این موضوع اطلاع ندارید ، زنگ بزنید پشتیبانی اسنپ تا شما رو توجیح کنن .

 

+ ویدیوی آموزشی برای راننده اسنپ در مورد کنسلی و بحث توقف در سفر ( کلیک )

 


+پیشنهاد میشه ویدیو زیر رو ( که زبان حال راننده اسنپ هست رو )  ببینید :

راننده پر رو اسنپ که فقط خواست توقف سفر محاسبه بشه!!! ( در حالی که حقش بود ) ( کلیک ) 

 

 

سوال 9 . میگن یه راننده اسنپ ، ماهی 9 میلیون درآمد داره! اینم لینک مصاحبه ( کلیک ) خیلی پر رو هستید که می نالید !!!


یه مصاحبه ای با یکی از راننده های اسنپ شده که لینک مصاحبه اش اینجاست ( کلیک )

 

 

بله خب ، صدای طبل از دور خوش است ، اینها فقط تبلیغات هستند ، اگه خوبه شما هم بیا راننده اسنپ شو ، ماهی 10 میلیون کار کن ، حقوق وزارت کار چقدره ؟ 3 تومن میشه ؟؟؟ 

 

من چند تا سوال از شما می پرسم  ، بعد خودت قضاوت کن .

1.اگه طرف مثلا ماهی 9 میلیون درامد داشته باشه ، چرا اسنپ هر روز داره راننده استخدام میکنه ؟ چرا راننده های قدیمیش دارن از سیستم اسنپ خارج میشن و اسنپ داره نیروهای جدید میگیره ؟؟؟ 9 میلیون در ماه کم نیست ، هست ؟؟؟

 

2.بعد از گرونی بنزین که این همه رسانه ها میگفتن که ایییی ما به اسنپی ها سهمیه میدیم ، چقدشون سهمیه گرفتن و چه ماجراهایی داشتن ؟؟؟در جریان هستی؟؟؟

 

 

 

 

 

3.تو بحث بنزین که اینهمه ادعا داره که من بنزین میدم شما فک کردی مسافت رو دقیق حساب میکنه ؟ خیالتو راحت کنم اسنپ مسافت رو هوایی حساب میکنه

(عکسشو پیدا میکنم میذارم ) و البته باید بدونی برعکس آپ اسنپ مسافر که به شما میگه چقدر و چند کیلومتر با اسنپ در سفر بودی ، تو اپ راننده هیچ جوره به شما نمیگه چقدر سفر داشتی !!!!

 

 

 

4.غیر از صفحات اصلی اسنپ ، راننده هاش یا مسافرهاش ، پیج های اینستایی که برای رسوندن مشکلات رانندگان اسنپ به گوش مسئولین ایجاد شده رو دیدی؟؟؟

بذا من لینکش رو میذارم ، خودت برو ببین

 

online.drivers

 

snapp_tap30_
snapp.drivers.club
snap_tap30
snapp_fans_driver
snaphelp1
snapp_drivers_tehran
snapp_drivers_club
snapics1
snapp.tap30.ettehadieh

snappbanoo
 

صفجه اینستاگرام حرفه ای های اسنپ

صفحه اینستاگرام فرهنگ سازی اسنپ و تپسی

 

صفحه اینستاگرام داستانهای روز مره اسنپ 

 

 

نوشته ماشینت صفر کیلومتر هم باشه بعد از 6 ماه برات هزینه بر میداره ( کلیک ) 

 

5.همچنین یادتون باشه که اسنپ آژانس یا تاکسی زرد نیست ، اینجا راننده برای مسافر ناز کنه ، سریع مسافر گزارشش رو میده و اینجور که من خوندم ، راست و دروغ پای خودشون ، اسنپ بیشتر سمت مسافر رو میگیره و راننده مجبوره که به ساز مسافر برقصه و همون بحث امتیاز و اینا

 

این ویدیو رو ببینی ، خودت متوجه میشی من چی میگم ( کلیک )

 

 

 

6.راستی یادت باشه تهران بخاطر آلودگی طرح زوج و فرد داره که ممکنه تو یک ماه ، نصف روزها رو بخاطر پلاک نتونی بری که در این صورت ، نصف اون 9 تومن پر ، که باز از اون میلغ ، بیشترشو باید خرج ماشینت کنی ، حالا برو 12 میلیون دربیار . مبارکتون باشه .

 

سوال 10.راننده بهم گفته نقد حساب کن ....


دلیلش کاملا واضحه ، حتی اگه همین اسنپ باهاش تسویه حساب کنه این پول فردا ساعت 4 عصر به حسابش واریز میشه ... لطفا درک کنیدش ، اونم هزینه اش باید در بیاد و حداقل بتونه بنزین بزنه . لااقل بریزید به کارتش.

 

سوال 11.اسنپ امنیت نداره !!!


دقیقا منظور شما از امنیت چیه ؟ جمله ام رو به خاطر داشته باشید چون جلوتر بازم بهش بر میگردم ، وقتی کسی تو اسنپ ثبت نام میکنه ضمن اینکه سوئ پیشینه اش گرفته میشه و اسمش برای هزار جور نهاد امنیتی میره و زمانی که بعد از درخواست شما ، مشخصاتش براتون میاد و میتونید اونو به اشتراک بذارید و یا حتی سفرتون رو با یه شخص مطمئن اشتراک بذارید ، حرف شما کمی عجیبه .

 

الان مثلا سواری ای که وسط راه سوار میشید یهو بره سمت خیابون و به طرف دیگه میخواید چیکار کنید ؟ اینجا باز همه چیز توسط مسئولین محترم کنترل میشه و یا تو تپ سی یه گزینه خطر هست ولی با تمام این داستانها ، اسنپ سعی کرده هوای مسافر خودش رو خیلی داشته باشه و راننده های ... راننده هایی که برخوردشون یا رفتارشون خاصه از سیستم اخراج بشن.

 

اما بذا این بحث امنیت رو یه جور دیگه ببینیم 

اسنپ تا الان ، 3 تا ماجرا داشته ، یا لااقل این 3 تا از مهم ترین هاش بوده.

1.آتش به اختیار راننده اسنپ ( که منجر به تحریم اسنپ شد )

2.تجاوز راننده اسنپ به مسافر

3.کتک کاری راننده اسنپ با مسافرش.

 

غیر از مورد دوم که توجیح عقلانی نداره و اصلا قابل دفاع نیست ، 2 مورد دیگه باید بحث و بررسی بشه .مثلا برای مورد 1 ، خب حجاب قانون مملکت و چیزی که تو قرارداد روی کاغذ ( دقت کنید در عمل نه ها - مجبوری آره ولی روی کاغذ ) هست که اقا این قانون حجاب باید رعایت بشه و حالا اگه کسی ، مهم نیست کی ، گزارش براش رد بشه که تو ماشینش کشف حجاب شده پلیس به شدت برخورد میکنه ، مهم هم نیست که طرف حاج خانم حاج اقاست یا دختر بد حجاب یا شل حجاب یا کی

 

حالا اگه کسی عمدا یا سهوا ، مثلا حجابش بیفته و دوربین ثبت کنه و پیامک بیاد و ماشین طرف بره تو پارکینگ ، شرکت اسنپ برای راننده اش تره هم خورد نمیکنه ، فقط ممکنه خانمه یه گزارش بده و حالا به هر دلیلی راننده بخاطر یه همچین حرکتی مسدود بشه ، به اون اقای اتش به اختیار کار ندارم ، کلی دارم میگم.کی ضرر میکنه ؟ راننده . البته من دقیق اینو بعدا میپرسم که واقعا رفتار حرفه ای چی باید باشه اما بعضی راننده ها پشت صندلی نوشتن که حجابتو رعایت کن.

 

مورد سوم ، اون فیلم کتک کاری ، چی اتفاقی افتاد که بین راننده و مسافر درگیری پیش اومد؟ میدونید ؟ اصن خبری درز کرد؟ فقط شنیدین که راننده اسنپ مسافرشو زد . چرا ؟؟؟ + نمی دونم تا خبرشو شنیدم اسنپ رو پاک کردم!!! تاچ سی هم نوشت که هر راننده ای رو نمی گیریم! عملا ماهی گیری از اب گل الود.

 

نمی دونم این تبلیغ از ... رو دیدید یا نه .امیدوارم دروغ باشه

 

خب ، اون بحث امنیت رو میخواستم بگم ، اسم و تلفن و تماس و همه چیز راننده ها دست نهاد های امنیتی هست و راننده میدونه که پاشو کج بذاره چه عاقبتی در انتظارشه اما دقیقا از بحث امنیت ، چه امنیتی هست ؟ امنیت در سفر یا امنیت برای یه سری کارهای چیز در سفر ؟؟؟؟

 

متوجه نشدید ؟ صدای یکی از کاربران راننده تو پیج مربوط به همون رانندگان اسنپ ، راست و دروغ پای خودش اما ، حرفاشم کمی +18 هست .( اینجا ) ببینید که چی میگه .

 

 

حالا سوالم چی بود ؟ چرا بین راننده و مسافر درگیری پیش اومد ؟ کسی میدونه ؟ نه ، مردم چی رو دیدن؟ کتک کاری و درگیری ، اما بذارید دقیق تر به ماجرا نگاه کنیم

لینک ویدیوهای کتک کاری تو اسنپ

 

لینک 1

 

لینک 2

 

توضیحات این ویدیو در اینستاگرام online.drivers ( این پست )


 

 

گزارشگر در توضیح ویدیو نوشته: امروز اسنپ گرفتم گوشی راننده خاموش بود سوار شدم به راننده اعتراض کردم اقا گوشیت خاموشه من به سختی تونستم شمارو ‌پیدا کنم، گفت همینه که هست دلم میخواد و بعد از طی مسیری ایستاد و‌گفت پیاده شو، گفتم برسونم همونجایی که سوار کردی و این بلا رو‌ سر من آورد، زنگ زدم ۱۱۰ سریع اومد و ‌ در کلانتری مشخص شد اسم و ‌فامیلی که این اقا در اسنپ ثبت کرده با مشخصات کارت ملی همخوانی نداره و با یک اسم دیگه و عکس خودش در اسنپ ثبت نام کرده…

 

 

 

سوال اینجاست؟ مگر گوشی خاموش میشود؟
در صورت خاموش بودن گوشی نه مسافر قادر به یافتن راننده هست ونه راننده قادر به یافتن مسیر!
سوال دوم؟منطبق نبودن کارت ملی و مشخصات راننده واقعی!
چنین چیزی هم که نمیشود پس جریان از چه قرار است؟
سوال دیگراین است که چرا فقط خانمها با اسنپ مشکل دارن؟حالا چرا؟ این را هم نمیدانیم!


سوال دیگر اینجاست؟ اگر راننده سوء نیتی داشت مسافر را در خیابان پیاده نمیکرد و یا به طور کلی اجازه پیاده شدن نمیداد.
حالا راننده از طرف مسافر چه برخوردی را شاهد بوده که چنین شدت عکس العملی از خود نشان میدهد آنرا هم نمیدانیم؟.
ولی اینرا با ایمان ویقین میگوییم که تمامی این آتشها از گور همین سیستم اسنپ برمیخیزد.
به زودی شاهد اتفاقات بدتر از این هم خواهیم بود.

 


 

راستی دقت کردید که اون ویدیو کامل نبوده ، یعنی بحث بالاخره از یه جایی شروع شده و بعدش از یه جایی ویدیو گرفته شده ، اون چیزی که باعث این اتفاق شده بوده چیه ؟ راننده چه چیزی رو تاب نیاورده ؟؟؟ یه چیزی هست که این اتفاق افتاده.اینم ببینید .

 

حرف من اینه که باید حرف راننده رو هم شنید و تا یه اتفاقی افتاد ، سریع قضاوت نکنیم . الکی بین مسافر و راننده بحث در نمی گیره.در بازی های این مدل زرتی اسنپ طرف مسافر رو میگیره و راننده پرت میکنه بیرون در حالی که ممکنه ماجرا چیز دیگه ای بوده باشه که نمی دونیم چیه .

 

راستی منظور از امنیت در سفر چی بود ؟؟؟