پیشنهاد میکنم اول پست پایین رو بخونید

 

یک سفر با اسنپ در قالب یک مسافر ( کلیک )

 

در اونجا و بخش اولش متن زیر رو نوشته بودم که ....

" ....   در انتها هم یک مقایسه بین 2 اپلیکیشن راننده و مسافر خواهم داشت و یک نکته فوق العاده مهم در خصوص کارکرد و کیلومتر که ارتباط مستقیم با بحث بنزین داره و تبعیضی که بین مسافر و راننده گذاشته شده! قضاوت با شما.... "

 

خب در این پست مقایسه آپ اسنپ مسافر و راننده هست که ببینید اسنپ چقدر به نفع مسافر گرفته و چقدر به نفع ؟؟؟؟ امم ، نفع ؟؟؟ نه اینطوری بگم که چقدر اسنپ طرف مسافر رو گرفته ولی اینو بگم تو اپ راننده ، مثلا اگه به هر دلیل راننده با مسافر به مشکلی بربخوره یا هر چی و اصن دیگه نخواد با این سفر بره ، یه گزینه رضایت از مسافر هست و میزنه نارضایتی و دیگه اصن اون مسافر درخواست بده برای این راننده اصن  درخواستش نمی یاد

 

و اینکه مثلا مسافر یه سری فیدبک میده که مثلا راننده اینطوری بود و اینا و مثلا از راننده امتیاز کم بشه اون راننده هیچ جوره بهش فیدبک نمیدن که اقا شما این ایرادها رو داشتید اصلاحش کنید و من تو کلاس اسنپ هم بهشون گفتم اما ...

 

در بدترین شرایط ایجاد شده ، تهش یه پیامک میدن ، که اقا شما مشمول بند و تبصره فلان شدید و مثلا مسدود شدید!!! بند و تبصره فلانش هم اینه که مثلا به سود اسنپ نبودید ، یه همپین چیزی ، شما بزن که ماشینش تمیز نبود ، 10 تا مسافر دیگه هم همین گزینه رو بزنن و از راننده امتیاز کم بشه هیچ فیدبک یا پیامکی نمیدن بهش که اقا مسافرا گفتن ماشینت کثیفه تمیزش کن ، تهش هم همونی میشه که من گفتم و پیامک بند و تبصره

 


 

 

امتیاز در اسنپ


لطفا امیتاز من رو هم بدید ! این جمله ای بود که من قبلا خیلی میگفتم و تا به امروز نمی دونستم 5 ستاره در اسنپ ، هر ستاره اش معادل چی هست ، البته اینکه امتیاز راننده بالا باشه خوبه ولی دیگه نباید به قصد خودکشی کار کرد ، مثلا تو کامنت های اینستا یکی گفته بود که من 206 داشتم امتیازم مثلا 4.8 بود الان ماشین رو عوض کردم امتیازم شده 4.6 مثلا ، ماشین عوض شده من که عوض نشدم!!!

 

خب حقیقت اینه بعضی مسافرها توقعشون زیاد ، نمیشه کاریش کرد ولی حقیقت غیرقابل انکار اینه که تو اوضاع امروز ، قیمت برخی قطعات خودرو بالاست و ماشین باکلاس تر ، قیمت قطعاتش هم خوشگلتر و چشم نواز تر ، منتها مسافر فقط اون قسمت کرایه رو میبینه و این سمت راننده رو نمی بینه و بیشتری ها معتقدن که بهتر ماشینی که تو اسنپ کارمیکنه ، ماشینی باشه که خرج خودش رو بعد از کسیر کمیسیون و بنزین و درصد راننده بتونه دربیاره. ماشین 2 میلیاردی نیاد که مثلا قیمت یه خط افتادن روی اون فلان قدر میلیون تومانه!!!

 

حالا بهر حال ، حتما دقت کردید که هر ستاره در اسنپ معادل یک امتیاز هست و به ترتیب زیر

1 ستاره = خیلی بد

2 ستاره = بد

3 ستاره = معمولی

4 ستاره = خوب 

5 ستاره = عالی

 

و در حالت خیلی بد و تک ستاره به شما فقط نقاط ضعف رو میگه و اینکه  چه مشکلی پیش آمده؟؟؟

 

 

و در حالت 2 ستاره ، باز گزینه نقاط قوت و ضعف رو در کنار هم داره

 

 

حالا با اون داستانها من به اون راننده با دقت امتیاز زیر رو دادم

 

 

خواستم به همکارم 5 ستاره بدم ، با تمام اون حرف ها ، دادن 5 ستاره خیلی به امتیاز راننده ها کمک میکنه و باز هم میگم متاسفانه هیچ فیدبکی وجود نداره که وقتی مسافری از موردی ناراضی هست و اون گزینه رو میزنه که مثلا فلان مسئله مورد رضایت من نبودم ، راننده از اون مسئله و اشکال مطلع نمیشه و چیزی که در نهایت ما می بینیم افزایش یا کسر امتیازه و دلیلش رو درست متوجه نمیشیم که نقاط قوت ما چی بود و نقاط ضعف برای کسر امتیاز از چی ...

 

امیدوارم اسنپ با به روزرسانی هاش ، این مورد رو درست کنه تا به راننده اش فیدبک بده و لازمه بگم اینطور که من از کلاس اموزشی و تماس با پشتیبان متوجه شدم ، اینه که مجموع اینها یک امتیاز میشه که به امتیاز راننده اضاف یا ازش کسر میکنه و راننده باید در این خماری بمونه که نقاط ضعفش بطور دقیق چی بوده!!!