دقیقا  یادمه که بعد از ماجرای گرونی بنزین ، رفتم اسنپ و ثبت نام من در اسنپ توسط یکی از این بازاریاب هایی که سر میدانها و چهار راه ها وایساده که نوشته ثبت نام اسنپ ، ثبت نام شدم!!! بعد از ثبت نام ، اون اقای بازاریاب یه توضیحات کلی بهم داد و بعدش فردائیش بهم یه برگه راهنما داد که کار با اپ راننده اینجوریه و اینا و منم اولین بارم بود که از اون اپ استفاده میکردم.

 

نسخه قبلی اپ اسنپ اینطوری بود که مثلا وقتی درخواست می اومد داد میزد : اسنپ! ولی تو نسخه جدید دیگه نمیگه و یه صدای دیگه داره . گمونم 2 روز از ثبت نام من گذشته بود که یه شماره ای به گوشیم زنگ زد

_الو ، سلام بفرمائید

+سلام ، از اسنپ تماس میگیرم

_از اسنپ؟؟!!!

_جناب ، الان مشخصات شما وارد شده اما هنوز ثبت نشده ، چون تازه ثبت نام کردید ، سعی کنید مسیرهایی که براتون مناسبتره و نزدیکتره رو برید حتی تا همین سرکوچتون برید!!!

 

هیچی دیگه ، اونور نشستن ما رو کنترل میکنه که چیکار میکنه!گفتم باشه

 

تو اپ راننده اسنپ ، یعنی با این دید که هنوز استفاده نکردی و هی داری اون کاتالوگ راهنما رو میخونی که چیکار باید بکنی دقیقا ، یه درخواست اومد از منطقه ما برای جنوب شرق تهران ، گفتم یا خدا ، این هیچی! دومین درخواست که حدود یک ربع بعدش اومد مسیرش کوتاهتر بود و تا همون سرکوچه بود ، با همون استرس اولین سفر و یه چشم به کاتالوگ و برنامه و اینا رفتم و مسافر رو رسوندم! تجربه جالبناکی بود برای اولین سفر و در اخر سفر از مسافر خواستم بهم حتما امتیاز بده!البته خیلی هنوز نمی دونستم که امتیاز چقدر مهمه!