سلام. خوبید؟چطورین ؟ چه خبر؟ این مدت چیکارا کردین؟

امیدوارم شما ، دوست خوبم همیشه سالم و سلامت باشید و همیشه اوضاع به کام شما باشه .

---------------------------------------

امروز 20 مهر و اخرین پست من مربوط به تقریبا 3 هفته قبل ( 26 شهریور ) البته پست های قبلش همچین پست خاصی نبود ولی تو بلاگ اسکای ، پست های مختلفی گذاشته بودم و بهترین اونها ، همون پست های انگیزشی

 

( برچسب جملات  انگیزشی در بلاگ اسکای )  و   ( برچسب ویدیوهای  انگیزشی در بلاگ اسکای )

 

البته بلاگ اسکای نامردی کرد و با آپدیت هاش روال نمایش رو خراب کرد و الان نوشته ها و مطالب به همون صورتی است که می بینید ، از مسئله دور نشم ، بحث من سر بحث موفقیت و این حرفها بود ، شروع بحث موفقیت با سخنرانی دکتر آزمندیان بود ( اینجا ) و همچنین کتاب " چشم دل بگشا " 

 

البته بعدش پست های و جملات انگیزشی بود و در نهایت یه پست نوشتم به نام سندرم  اردک ( اینجا

 

بخشی از پست مربوط به سندرم اردک


  • اصطلاح سندروم اردک توسط پژوهشگران دانشگاه استنفورد بعد از بررسی پست های مجازی چند دانشجو که خود کشی کرده بودند ابداع شد.
     
  • اگر به شنا کردن اردک در آب توجه کنیم ما تنها قسمتی از بدن او را می بینیم که به آرامی بر روی آب درحال حرکت است، درحالی که متوجه تقلای این اردک که با تلاش پاهای خود را تکان می دهد تا حرکت کند، نمی شویم.

 

  • دانشجویانی هم که خودکشی کرده بودند تصاویری شاد یا نقل قول هایی امید بخش از خود منتشر کرده بودند که به ظاهر نشان می داد آنان بسیار شاد و خوشبخت هستند در صورتی که خارج از شبکه های مجازی و در دنیای واقعی با مشکلات روحی زیاد دست و پنجه نرم می کردند.
     
  • در واقع مبتلایان به « سندرم اردک» کسانی هستند که تلاش می کنند همواره تصویری شاد و خوشبخت از خود در فضای مجازی نشان دهند در صورتی که در دنیای واقعی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

 


 

حقیقت همینه ، میخواستم به چیزی برسم و سعی کردم تغییر کنم ، البته یه فکر مسموم توش بود و البته هنوزم هست ولی کمرنگ شده که ریشه در گذشته داره و حتی پستی مثل خودکشی هم برگرفته از همون داستانهاست ، البته اثرات زندان ذهن هم تاثیرات منفی و بدتری هم روم داشته و همون اوایل گفته بودم که تغییر ذهن ، کار یک روز و یک ماه نیست ، میتونید تاریخ پست های مربوط به دکتر آزمندیان و یا همین پست های انگیزشی رو ببینید . 

 

ببینید چه زمان طولانی ای گذشته و تغییر ذهن و برخی افکار ، کار یک روز و یا شاید یک ماه نیست چون سالها ادم با اون افکار بزرگ شده . اما مطلبی که باید بگم ...

 

دیگران گفته بودند اما ...


3 تا پست از آقای ایمان دانش راد هست که به نظرم یکی از اونها با تفسیر نوشته بشه و با دقت سر خودش کار کنه .این پست طولانی شد ، بعد از اینکه نوشتمشون اسامی پست های و مطالبی که مهم و آدم باید در مسیر موفقیت آویزه گوشش کنه رو میذارم.

 

1.

2.

3.

 

 

 

یک دعای دلنشین


خیلی وقت بود که دلم میخواست دعایی پیدا کنم که صفات خدا رو به رخ مشکلاتمون بکشه و بگه که ما یه همچین خدای پر ابهتی داریم که تو ( ای مشکلات ) دربرابرش هیچ هستی ، اسم دعا ، مستشیر هست و صوت دلنشنی داره . پیشنهاد میکنم دانلود کرده و گوش کنیدش :

 

دانلود از پیکو فایل

دانلود از بیان