قبلا به شما در این پست ، بهترین سایت هایی که بشه ازش کتاب صوتی یا نمایش صوتی دانلود کرد رو به شما معرفی کرده بودم ، اما حالا اسامی بهترین کتاب صوتی ها که بیشترشون نمایش صوتی هستند رو براتون میذارم و پیشنهاد میکنم دانلود کرده ، گوش کنید و لذت ببرید.

 

1.ارتفاع خورشید ( کلیک )

2.سمرقند ( کلیک )

3.پزشکان داوطلب ( نمایش صوتی فوق العاده ) ( کلیک )

4.تک تیر انداز ( کلیک )

5.قرنطینه ( کلیک )

6.بابا گوریو ( فوق العاده )  ( کلیک ) **

7.خانه ای با در آبی ( کلیک )

8.جین ایر ( فوق العاده )  ( کلیک )

9.فرستاده ای از نایت سایت ( کلیک )

10.کهکشانی ها ( کلیک )

11.قاضی و جلادش - پلیسی جنایی ( کلیک )

12.درخت سیب ( انگیزشی - فوق العاده ) ( کلیک )

13.انجمن شاعران مرده ( کلیک )

14.نفرین باسکرویل ( کلیک )

15.پرواز بر فراز آشیانه فاخته ( کلیک )

16.بازگشت به خانه پدری ( فوق العاده ) ( کلیک )

17.اتوبوس مدرسه - جالب ( کلیک )

18.جیمی ( پیشنهاد میکنم بشنوید ) ( کلیک )

19.هدیه تولد من ( کلیک )

20.دل سگ ( جالبه و ارزش گوش کردن داره ) ( کلیک )

21.گوهر جاویدان ( فوق العاده ) ( کلیک )

22.بهرام گور ( کلیک ) 

 

** باباگوریو فوق العادست ، یعنی داستانش درباره عشق پدری به 2 تا دختراش هست که البته فیلمش هم ساخته شده.

 

و اگه علاقه مند به نمایش های اجتماعی باشید :

1.آپارتمان پلاک 13 ( کلیک )

2.آپارتمان یاس  ( کلیک )

3.خانم جون ( کلیک )

4.تهران مصفا ( کلیک )

5.دزد در خانه ( کلیک )

6.یک بام و دو هوا ( کلیک )

7.دختران مجرد ( کلیک )

8.ازدواج اینترنتی ( کلیک )

9.محله آرام ( کلیک )

10.انعکاس ( پیشنهاد میکنم گوش کنید ) ( پارت 1    -   پارت 2  ) ***

11.مرد اسکلتی ( کلیک )

 

*** 

 

نمایش های صوتی مرتبط با حضرت سلیمان ع

1.خاتم سلیمان نبی ( کلیک )

2.سلیمان در وادی مورچگان ( کلیک )